Достойный конкурент 3D-печати

Вычислительное термоформование отличается от обычного использованием специального программного обеспечения. С его помощью можно довольно быстро создавать разноцветные предметы со сложной фактурой, а оборудование и материалы обойдутся дешевле трёхмерной печати.

Традиционный процесс термоформования представляет собой нагрев пластикового листа до тех пор, пока он не станет пластичным, затем его надевают на форму, на которой он остывает и приобретает нужные черты. Таким образом делают, к примеру, упаковку для пищевых продуктов, одноразовую посуду и разнообразные пластмассовые детали.

Компьютерный алгоритм формирует изображение на поверхности трехмёрной модели, затем печатает его в полноцветном формате и переносит на плоский лист пластика, который нагревается и натягивается поверх гипсовой формы. Вакуумная машина быстро откачивает воздух между пластиком и формой, в результате чего модель принимает нужные очертания, сохранив цвета и текстуру.

Таким образом получается точная полноцветная копия трёхмерной модели. Есть у вычислительного термоформования один недостаток: изделия получаются однообразно блестящими и яркими, так что достоверно имитировать деревянную, каменную или металлическую поверхность пока не получается.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...