Дмитрий Барсуков – новый управляющий директор Y&R Ukraine

На протяжении последних пяти лет компанией Young & Rubicam Ukraine руководила Евгения Судьенко. В целом же она проработала в агентстве семь интересных и плодотворных лет, а оставила его из-за грядущих перемен в личной жизни. Теперь же бразды правления перешли к Дмитрию Барсукову, который внес не менее значительный вклад в развитие Young & Rubicam Ukraine.

«Я от всей души желаю огромных успехов и счастья Евгении и надеюсь, что все клиенты Young & Rubicam Ukraine – и существующие, и новые – будут получать лучший сервис, лучшие идеи и лучшее креативное партнерство. Это и является целью агентства на ближайшее время», – сказал Дмитрий Барсуков

От РеклаМастера: В свое время Дмитрий Барсуков принимал активное участие в работе и развитии нашего портала, а сегодня выступает в качестве эксперта. Поэтому портал Reklamaster.com присоединяется ко всем поздравлениям и пожеланиям, которых у Дмитрия, думаем, хватает

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.