• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

30 Вересня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В той час як доповнена та віртуальна реальність стають дедалі популярнішими (не в останню чергу завдяки своїй дистанційності), все більше компаній починають усвідомлювати, наскільки такі технології є для них корисними. Зараз різні індустрії починають опановувати ці технології, застосовуючи їх в маркетингу та рекламі. І роблять вони це доволі успішно. Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

З огляду на це, десятеро експертів, які входять до Forbes Agency Council, назвали у журналі Forbes декілька секторів індустрії, які вже використовують AR/VR-маркетинг, та розповіли, як це впливає на їхній розвиток.

1. Електронна комерція

Всі індустрії змінюються під впливом віртуальної, доповненої та змішаної реальності. Взяти, наприклад, просторовий інтерфейс, який є новим способом візуалізації контенту та взаємодії з ним. Конкретно в маркетингу дуже перспективною технологією є доповнена реальність для мобільних пристроїв. Приміряти годинник на зап’ясток, почепити окуляри на ніс, подивитися, чи пасують черевики, або спробувати той чи інший макіяж можна за допомогою одного-єдиного пристрою. Для електронної комерції саме мобільна доповнена реальність обіцяє стати найбільш корисною.

2. Автомобільна промисловість

Продаж автомобілів вже зараз тяжіє до мультиканального маркетингу. Наразі покупці можуть роздивитися машини, зробити покупку та здійснити всі платежі, навіть не заходячи до автосалону. AR/VR-маркетинг, в свою чергу, ще більше прискорить діджиталізацію продажів, дозволяючи покупцям спробувати нові функції автомобіля, чітко уявити його габарити та побачити, чи пасують до нього ті чи інші аксесуари

3. Мода

AR/VR-технології здатні докорінно змінити всю індустрію моди. Зараз багато офлайн-магазинів зачинено, а ті з них, що відчинені, часто не дозволяють покупцям міряти одяг, щоб не допустити поширення COVID-19. Якщо процес купування одягу і надалі все більше переходитиме в онлайн-формат, AR-взаємодія (щоб люди могли побачити річ «на собі») стала б дуже в пригоді споживачам, додавши їм впевненості у покупці.

4. Відеоігри

Відеоігри є тим сектором, для якого AR/VR-технології є найбільш значущими, оскільки тут є безліч шляхів їх застосування. Втім, поширення VR-технологій дещо вповільнюється через те, що воно напряму залежить від того, наскільки швидко пристрої віртуальної реальності стають частиною повсякденного життя людей.

5. Гостинність і туризм

AR/VR-маркетинг є корисним і для сектору гостинності та туризму. Люди охочіше бронюватимуть номери в тих готелях, які дозволять їм заздалегідь пройтися своєю територією та кімнатами у віртуальній реальності. А туристичні компанії могли б відтворити у віртуальній реальності фрагмент туру, щоб потенційні клієнти краще уявляли, на що вони можуть розраховувати.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

6. Організація публічних заходів

Публічні заходи – це та індустрія, де впровадження AR/VR-технологій має відбутися якомога швидше. Оскільки подорожувати так вільно, як раніше, зараз неможливо, настав час переосмислити саму суть таких масових зібрань і зробити їх чимось більшим, ніж просто відеоконференція в Zoom. Лише уявіть, що тут здатна запропонувати віртуальна реальність, яка могла б переносити відвідувачів куди завгодно.

7. Вища освіта

Наразі кількість абітурієнтів, зарахованих до університетів різко впала. Зокрема й тому, що всі дні відчинених дверей довелося скасувати. Віртуальні тури для випускників шкіл та їх батьків тут могли б дещо виправити ситуацію.

8. Активізм та лобіювання

Сидячи в залі Конгресу в центрі столиці, складно уявити собі дику природу, неорану землю, водойми тощо. Може, якби природозахисники могли показати все це законодавцям за допомогою AR/VR-технологій, ті відповідальніше поставилися б до законопроєктів, які вирішують долю всього цього.

9. Ремонт житлових та комерційних приміщень

Візуалізація та матеріалізація майбутніх проєктів за допомогою AR/VR-технологій дуже посприяє налагодженню взаємодії між клієнтами та компаніями в цій галузі. Втілювати в життя ідеї стане набагато простіше. Та й клієнти менше вагатимуться, підписуючи контракти.

10. Меблі та товари для дому

Разом із ринком нерухомості жвавішає й продаж меблів та товарів для дому, коли міленіали переїжджають нарешті у власне житло. Здатність візуалізувати потрібний предмет у своїй домівці та знайти для нього місце, перш ніж замовляти – чудова послуга, і багато хто охоче нею б скористався.

Джерело

Теги: віртуальна реальністьдіджиталдоповнена реальністьмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.