Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі доступний величезний вибір роялті-фрі аудіотреків, які можна використовувати для онлайн- та офлайн-проєктів.
Бренди й інші виробники контенту все частіше додають музику і звукові ефекти у свої проєкти. Аудіо стає важливою складовою позитивного досвіду користування. За статистикою, люди розпізнають звуки й реагують на них у 10–100 разів швидше, ніж на зорові образи.
“Тільки тексту й зображень у спілкуванні з аудиторією сьогодні вже недостатньо. Мультимедійність відіграє все важливішу роль у комунікації. Аудіо допомагає створити емоційний зв’язок і підкреслити індивідуальність бренду. Стрімко розвивається голосова комерція, зростає популярність подкастів. Використання музики у проєктах дозволяє експериментувати з форматами контенту й приваблювати ширшу аудиторію. Ми у Depositphotos постійно створюємо нові інструменти й можливості, щоб допомогти своїм клієнтам втілити будь-які ідеї”, – Аліна Волчек, CMO Depositphotos.
Новий розділ з музичними треками й звуковими ефектами, орієнтований на творців диджитал-контенту. Розділ вже містить понад 290 000 аудіофайлів без ліцензійних відрахувань. До запуску розділу фотобанк Depositphotos уклав контракт з відомою музичною студією Sound Ideas, яка співпрацювала з Lucasfilm, Turner Entertainment, Twentieth Century Fox, Warner Bros. та ін.
Оскільки, на відміну від одночасного перегляду десятків зображень, людина може слухати тільки одну музичну композицію за раз, було важливо зробити вибір музики максимально простим і швидким. Спеціально для цього розділу був створений розширений набір фільтрів. Завдяки ним можна шукати аудіофайли й звукові ефекти за жанрами (поп, рок, танцювальний та інші), категоріями (емоції, їжа і напої, природа, інтерфейс та інші), ключовими словами, настроєм, тривалістю треку й автором.
Крім великого вибору, компанія пропонує користувачам доступні тарифні плани: безлімітні завантаження за $19 у місяць або $199 на рік.
Щоб знайти музику на Depositphotos, потрібно перейти в однойменний розділ на сайті (у верхньому меню на головній сторінці) або ввести ключове слово в поле пошуку, клацнути “Музика” у розкривному меню і вибрати відповідні аудіофайли.
Дізнатися більше про те, як і навіщо використовувати аудіо в маркетинговій стратегії й комунікації бренду, можна з інфографіки від Depositphotos.
Креативний проєкт Depositphotos «Стокова фотографія вчора і сьогодні», який відображає зміни в естетиці, образах і тематиці візуального контенту, отримав три міжнародні нагороди за дизайн і розробку.