• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Corona планує свою найграндіознішу маркетингову діяльність за всю історію: відкриває приватний фірмовий острів

1 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Corona планує свою найграндіознішу маркетингову діяльність за всю історію: відкриває приватний фірмовий острів
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з релізом, Corona представила брендовий острів, просуваючи свої зусиллям щодо сталого розвитку. Екологічний відпочинок розробляється компанією Anheuser-Busch InBev, яка продає пиво за межами США.

Уявіть собі це: ви знаходитесь посеред карибського пляжу, оточений не більше 50 людей, які повністю вакциновані, ви потягуєте охолоджене пиво прямо з банки, спостерігаючи, як ніжні хвилі плескають береги, теплий тропічний вітерець заспокоює ваше тіло, і ви також відчуваєте запах солоного моря.

Розташований в Карибському морі, острів Corona планує відкритися наприкінці весни 2022 року і претендує на отримання знака «Blue Verified» від НУО Oceanic Global. Верифікація відстежує такі фактори, як ліквідація одноразового пластику та впровадження інфраструктури відповідального поводження з відходами.

Завдяки цій маркетинговій діяльності Corona прагне зарекомендувати себе як бренд, який складається з 100% натуральних продуктів, таких як вода, ячмінь, кукурудза або рис і хміль.

Громадяни Аргентини, Бразилії, Канади, Чилі, Колумбії, Домініканської Республіки, Еквадору, Гватемали, Парагваю, Перу та Південної Африки мають можливість виграти оплачувану поїздку на острів у 2022 році. Кожна країна матиме власний механізм розіграшу: цей виграш може бути пов’язаний з покупкою продуктів, збору марок чи пошуку золотого квитка.

Corona планує ряд заходів, які сприятимуть свідомому споживанню, коли острів стане відкритим для відвідувачів. Це може включати майстер-класи про життя без пластику та медитації на природні звуки острова. Інші аспекти досвіду, як-от кулінарне програмування, будуть черпати натхнення з органічного оточення віддаленого регіону.

«Острів Corona не схожий ні на що, що ми коли-небудь робили раніше, — заявив Феліпе Амбра, глобальний віце-президент Corona. — Зараз більше, ніж будь-коли, люди мають потребу безпечно відновити зв’язок із природою. Ми запрошуємо людей з усього світу зібратися разом і поєднати освіту з відповідальним туризмом. Ми сподіваємося, що коли гості повернуться додому, вони впадуть знову закохані в природу, і отримають енергію, щоб стати кращими громадянами світу у своїх спільнотах».

Амбітний досвід підсилює інші ініціативи Corona у сфері сталого розвитку. Раніше в цьому році компанія заявила, що є першим світовим брендом напоїв, який досяг чистого нульового пластикового забруднення, що означає, що він відновлює більше пластику, ніж викидає в навколишнє середовище. Ця місія також почала впливати на дизайн пакування бренду. У Колумбії лейбл експериментує з шістьма пакуваннями, які використовують надлишок ячмінної соломи замість пластику.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом

Corona та BBDO пропонують унікальні локації України, які надихають

Теги: екологіярозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.