• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Corona планує свою найграндіознішу маркетингову діяльність за всю історію: відкриває приватний фірмовий острів

1 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Corona планує свою найграндіознішу маркетингову діяльність за всю історію: відкриває приватний фірмовий острів
Share on FacebookShare on Twitter

Згідно з релізом, Corona представила брендовий острів, просуваючи свої зусиллям щодо сталого розвитку. Екологічний відпочинок розробляється компанією Anheuser-Busch InBev, яка продає пиво за межами США.

Уявіть собі це: ви знаходитесь посеред карибського пляжу, оточений не більше 50 людей, які повністю вакциновані, ви потягуєте охолоджене пиво прямо з банки, спостерігаючи, як ніжні хвилі плескають береги, теплий тропічний вітерець заспокоює ваше тіло, і ви також відчуваєте запах солоного моря.

Розташований в Карибському морі, острів Corona планує відкритися наприкінці весни 2022 року і претендує на отримання знака «Blue Verified» від НУО Oceanic Global. Верифікація відстежує такі фактори, як ліквідація одноразового пластику та впровадження інфраструктури відповідального поводження з відходами.

Завдяки цій маркетинговій діяльності Corona прагне зарекомендувати себе як бренд, який складається з 100% натуральних продуктів, таких як вода, ячмінь, кукурудза або рис і хміль.

Громадяни Аргентини, Бразилії, Канади, Чилі, Колумбії, Домініканської Республіки, Еквадору, Гватемали, Парагваю, Перу та Південної Африки мають можливість виграти оплачувану поїздку на острів у 2022 році. Кожна країна матиме власний механізм розіграшу: цей виграш може бути пов’язаний з покупкою продуктів, збору марок чи пошуку золотого квитка.

Corona планує ряд заходів, які сприятимуть свідомому споживанню, коли острів стане відкритим для відвідувачів. Це може включати майстер-класи про життя без пластику та медитації на природні звуки острова. Інші аспекти досвіду, як-от кулінарне програмування, будуть черпати натхнення з органічного оточення віддаленого регіону.

«Острів Corona не схожий ні на що, що ми коли-небудь робили раніше, — заявив Феліпе Амбра, глобальний віце-президент Corona. — Зараз більше, ніж будь-коли, люди мають потребу безпечно відновити зв’язок із природою. Ми запрошуємо людей з усього світу зібратися разом і поєднати освіту з відповідальним туризмом. Ми сподіваємося, що коли гості повернуться додому, вони впадуть знову закохані в природу, і отримають енергію, щоб стати кращими громадянами світу у своїх спільнотах».

Амбітний досвід підсилює інші ініціативи Corona у сфері сталого розвитку. Раніше в цьому році компанія заявила, що є першим світовим брендом напоїв, який досяг чистого нульового пластикового забруднення, що означає, що він відновлює більше пластику, ніж викидає в навколишнє середовище. Ця місія також почала впливати на дизайн пакування бренду. У Колумбії лейбл експериментує з шістьма пакуваннями, які використовують надлишок ячмінної соломи замість пластику.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом

Corona та BBDO пропонують унікальні локації України, які надихають

Теги: екологіярозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.