Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія заявляє, що ця зміна скоротить використання нового пластику у Північній Америці на 20%.
Компанія, згідно даних руху Break Free From Plastic, є найбільш відповідальною за забруднення пластиком, ніж будь-яка інша. Coca-Cola зазначає, що новий напрямок є значним кроком у боротьбі з пластиковими відходами, що забруднюють водні шляхи світу.
За даними компанії, перероблені пляшки Coca-Cola зменшать використання нового пластику більш ніж на 20% на північноамериканському ринку, порівняно з 2018 роком.
Ще в 2018 році Coca-Cola пообіцяла до 2025 року зробити 100% упаковки придатною для вторинної переробки та до 2030 року впровадити використання 50% переробленого матеріалу в пляшках та банках. Наступного року вона оголосила, що Швеція стане першим ринком збуту всієї її продукції у повністю перероблених пластикових пляшках.
Ємність нових пляшок з переробленого пластику становитиме 13,2 унції (або приблизно 390 мл). Пляшка буде виготовлена із 100% переробленого ПЕТ або rPET, на додаток до виготовлення пляшок на 20 унцій (або 591 мл), виготовлених з rPET. За заявою керівництва компанії, зміна розміру частково є реакцією на відгуки споживачів про те, що ємність пляшок 20 унцій занадто велика, а ємність банок 12 унцій (приблизно 354 мл) занадто мала. Нові пляшки будуть випущені цього місяця на північному сході США, згодом на заводах Coca-Cola у Флориді та Каліфорнії, а до кінця року — в усій країні.
До кінця 2022 року компанія також переведе лінійку напоїв іншого бренду — Sprite на повністю прозору упаковку, щоб полегшити переробку пляшок.
Читайте також: Дизайнери Генк Беєр та Алекс Сайзмор вирішили зробити радикальний редизайн комп’ютерів Macintosh, помістивши їх у корпуси з меду, льоду, землі тощо.