• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

13 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори
Share on FacebookShare on Twitter

У 2005 році такого собі Вейна Вестермана (Wayne Westerman), інженера з Делавера, під час роботи над дисертацією спіткав медичний розлад під назвою синдром зап’ястного каналу. Оскільки через сильний біль йому було складно працювати з клавіатурою і мишкою, він спробував створити альтернативний пристрій вводу інформації. Задум Вестермана полягав у тому, щоб інформацію можна було вводити, не натискаючи ніяких тугих кнопок. Щоб вивести на ринок свою розробку він заснував компанію FingerWorks. І майже одразу продав її. Кому? Компанії Apple. А його мініатюрний пристрій став тачскріном iPhone. І це не просто приємна історія успіху, але й аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

У тому, що стосується дизайну продуктів, компанії, як правило, дивляться на свою базу споживачів, з’ясовують, чого їм не вистачає, і закривають цю прогалину серед своїх пропозицій. Кінцевим результатом стає поступове новаторство. Це непогано, але такий процес є відносно повільним.

Розробка дизайну у провідних компаніях навпаки полягає у пошуку нових користувачів із серйозними потребами, які ще досі ніхто не задовольнив.

Винахідники-інноватори…

Більшість з нас орієнтується у світі не так, як люди з інвалідністю. Але як би ми у ньому не орієнтувалися, їхній досвід може стати нам у пригоді. Багато хто спокійно користується мишкою та клавіатурою. І лише коли винахідник створив тачскрін, ми раптом зрозуміли, яка це зручна штука.

Історія Вейна Вестермана не унікальна. Люди з інвалідністю – від природи інноватори, які часто випереджають сучасний рівень технологій. Таким, наприклад, був винахідник електронної пошти. А друкарську машинку винайшов чоловік, чия наречена була з вадами слуху, і тому він шукав спосіб спілкуватися з нею напряму. Навіть винахідник фотографії Томас Едісон був також з порушенням слуху.

…та цільові користувачі

З таких людей виходять найкращі цільові користувачі. Але щоб це усвідомити, ми повинні перестати ставитися до інвалідності як до медичного обмеження і почати сприймати її як інший набір можливостей. Кожна проблема, з якою стикаються споживачі, є для цих людей на порядок складнішою. І вони це прекрасно розуміють і шукають шляхи вирішення таких проблем.

Однією з таких сфер, де люди з інвалідністю орієнтуються краще за усіх інших, є голосовий інтерфейс та конвертація голосу в текст, які зусиллями Amazon Echo та Google Home стали невіддільною частиною життя багатьох пересічних споживачів. Коли компанії шукають нові ідеї в цьому напрямі, вони часто звертаються до широкого загалу користувачів у пошуках натхнення. І забувають, що є група людей, які все життя цим голосовим інтерфейсом користуватися вимушені і чий досвід тут є, мабуть, найціннішим.

Варто пам’ятати й те, що, коли ви розробляєте щось придатне для таких людей, кінцевий продукт майже завжди виявляється не нішевим, а корисним для всіх. Наприклад, з’їзди з тротуарів свого часу були зроблені насамперед для інвалідних візків, але зараз ними користуються і велосипедисти, і батьки з дитячими колясками, і ще багато хто.

Тому ідеї людей з інвалідністю можуть виявитися просто безцінними, коли ви намагаєтеся створити такі нові продукти та послуги, які здатні перевернути ринок.

Авторка статті – Крістіна Меллон, директор з питань інклюзивного дизайну та безбар’єрності агенції Wunderman Thompson.

Джерело

Теги: аналітикаінклюзивністьінновації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом
Маркетинг і Комунікації

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

27 Червня, 2024

25 червня відбувся щорічний MRKTNG марафон від онлайн-видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа бюро ekonomika+. Понад 30 представників великих компаній поділилися найкращими маркетинговими та комунікаційними практиками. Захід...

Читати даліDetails

Як креативно реагувати на виклики сучасності: інсайти від українських топ-креаторів на Марафоні креативної стійкості

Кручені дошки та «хай-лоу-тек»: компанія Hylo Tech проєктує меблі, які збирають себе самі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.