Четыре мушкетера, семь нот и столько же гномов
Однажды датский режиссер Sune Sorensen прогуливался по живописному парку в Киеве. Вдруг он увидел, как веселая компания, удобно устроившись на лужайке, играет в занятную игру «Крокодил». Шарады, по-ихнему. Sune это так понравилось, что он достал свой мобильный телефон и начал снимать…
 
Вашему вниманию – несколько интересных фактов о создании нашего видео:
 
1. «Осень» снимали в сорокаградусную жару.
2. У главного героя было три одинаковых свитера, все, наконец, поняли, почему sweater называется именно так.
3. Режиссера укусила жаждавшая вкусить пропсов оса (потом оператор ей отомстил).
4. Настроение в кадре создавали семеро актеров и 20 человек массовки.
5. Молодое поколение не знает жеста «два пальца на эфес» из фильма про мушкетеров.
 
Что из этого получилось – смотрите:
 

 

Kyivstar

 

 Святослав Горбань – Marketing Director

 

Татьяна Светлова – Head of Department of Marketing

 

Анна Чикалова – Brand Manager

 

 

 

Adventa LOWE

 

Алексей Дёмин – Associate Creative Director

 

Денис Урусов – Creative Group Head

 

Таня Чичкан – Copywriter

 

Юлия Романова – Art Director

 

Андрей Яровой  – Art Director

 

Алена Орловская – Account Director

 

Оксана Осадчук – Senior Account Manager

 

Дмитрий Кошевой – Strategic Planner

 

 

 

Pronto Film

 

Sune Svanborg Sorensen – Director

 

Snorre Rughe – DOP

 

Юра Андреевский – 1st AD

 

Саша Крашенинникова – Executive Producer

 

 Wizard – Post-production  

 Sound & Music – Propeller

Фотоиллюстрация использована с разрешения shutterstock. com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.