«Чернігівське» обновляет дизайн упаковки

«Чернігівське» постоянно изучает современные тренды и меняющиеся предпочтения украинцев, чтобы соответствовать их актуальным запросам. Так, в феврале этого года бренд запустил новую кампанию, призванную вдохновить людей поверить в свои силы, чтобы достигать своих целей. Новым слоганом «Чернігівське» стал «Вірю означає можу!».

«Мы хотим, чтобы пиво «Чернігівське» стало еще более привлекательным для наших лояльных и потенциальных потребителей. Поэтому впервые за последние 7 лет удивим украинцев кардинальным ребрендингом. Яркий индивидуальный дизайн упаковки и изысканный, но лаконичный логотип позволят легко найти нужный сорт «Чернігівське» на магазинном прилавке. Еще одно преимущество – акцент на историю, Черниговский пивной комбинат «Десна», пивоваренные традиции и принципы бренда на этикетках. Таким образом бренд станет еще ближе и понятней людям», – рассказывает Анна Руденко, старший менеджер по маркетингу группы торговых марок «Чернігівське» и брендов эконом-сегмента компании «САН ИнБев Украина».

 

Обновленная линейка «Чернігівське» представлена четырьмя основными сортами бренда: «Світле» (золотая этикетка), «Безалкогольне» (серебрянная), «Міцне» (красная), «Максимум» (черная).

 

1502702778316 706432 - «Чернігівське» обновляет дизайн упаковки1502702778318 743177 - «Чернігівське» обновляет дизайн упаковки1502702778321 735368 - «Чернігівське» обновляет дизайн упаковки1502702778324 285371 - «Чернігівське» обновляет дизайн упаковки

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.