Чем определяется статус: продуктивность вместо уровня потребления

Если еще 100 лет назад на социальное положение человека указывало «демонстративное потребление» (термин экономиста Торстейна Веблена, который описывает расточительные траты на товары или услуги с целью показать свое богатство), то сегодня его сменила «демонстративная продуктивность»: важно не то, сколько вы тратите на костюмы и машины, а то, как усердно вы работаете.

 

Лучшие примеры — топ-менеджеры американских компаний. Гендиректор Apple Тим Кук начинает рабочий день в 03:45, глава General Electric Джеффри Имельт работает 100 часов в неделю, а президент Yahoo Марисса Майер — 130 часов. Их «демонстративная продуктивность» — не про деньги, а про социальное превосходство. Кук, например, на 500 000% богаче среднего американца (и даже если он уволится завтра, то его денег на беззаботную жизнь хватит до конца дней), но гендиректор все равно просыпается на работу очень рано. Именно это автор статьи и называет «демонстративной продуктивностью»: сегодня усердная работа говорит о статусе человека больше, чем его часы. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...