Business Insider становится немецким

Немецкое издательство Axel Springer, которое выпускает более 150 наименований газет и журналов в более чем 32 странах, решило приобрести американское онлайн-издание Business Insider. Сумма сделки может составить около $560 млн, сообщает Re/code со ссылкой на близкие к компаниям источники.

В январе 2015 года Axel Springer выкупила долю в Business Insider в ходе инвестиционного раунда на общую сумму $25 млн. Общая оценка издания тогда составляла $200 млн.

В сентябре 2015 года, по данным немецкого издания Manager Magazin, Axel Springer получила контрольный пакет акций BI. Теперь издательство хочет приобрести Business Insider целиком — сделка может быть закрыта в течение ближайших недель, утверждают источники Re/code.

В 2013 году выручка Business Insider, основанного аналитиком с Уолл-стрит Генри Блоджетом (Henry Blodget), достигла около $20 млн, более актуальных данных о финансовом состоянии BI нет. В настоящее время также нет информации, является ли издание прибыльным. В общей сложности компания привлекла $57 млн в виде инвестиций.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...