BBDO поставило банки кинематографу

Старик Хемингуэй как-то поспорил, что сможет написать рассказ из 6 слов, который растрогает любого. Прошло какое-то время, агентство BBDO решило взяться за задачу посложнее, а именно –составить из 4 банок Stella Artois историю, в которой бы гармонично переплетались приключения, интрига, таинственные исчезновения и даже любовная линия.

 

Коллекция банок Stella Artois, посвященная Каннскому и Одесскому кинофестивалям, которые спонсирует бренд, запечатлела сцены несуществующего приключенческого фильма. Его действие происходит на каннском побережье, в преддверии кинофестиваля. Каждый оборот банки – неожиданный сюжетный поворот, каждый поход в магазин – мучительное ожидание продолжения – такой была наша задумка. Работа над банками стала нашим вызовом, отозвалась бессонными ночами и принесла невероятную радость, когда они, наконец, появились на свет.

 

 

Команда Клиента:
Marketing Director – ВасилийШилов
Senior Brand Manager Stella Artois and Licensed Brands – ДарьяСелинная
 
Команда Агентства:
Creative Director – АнжеЙереб
Head of design studio – МартинасБиршкис
Creative Group Head – Денис Келеберденко
Art Director – МихаилПетрусяк
Copywriter – ЮлияКолесник
Account Director – НатальяЛисеева
Account Manager – ИринаКолесник

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...