BBDO поставило банки кинематографу

Старик Хемингуэй как-то поспорил, что сможет написать рассказ из 6 слов, который растрогает любого. Прошло какое-то время, агентство BBDO решило взяться за задачу посложнее, а именно –составить из 4 банок Stella Artois историю, в которой бы гармонично переплетались приключения, интрига, таинственные исчезновения и даже любовная линия.

 

Коллекция банок Stella Artois, посвященная Каннскому и Одесскому кинофестивалям, которые спонсирует бренд, запечатлела сцены несуществующего приключенческого фильма. Его действие происходит на каннском побережье, в преддверии кинофестиваля. Каждый оборот банки – неожиданный сюжетный поворот, каждый поход в магазин – мучительное ожидание продолжения – такой была наша задумка. Работа над банками стала нашим вызовом, отозвалась бессонными ночами и принесла невероятную радость, когда они, наконец, появились на свет.

 

 

Команда Клиента:
Marketing Director – ВасилийШилов
Senior Brand Manager Stella Artois and Licensed Brands – ДарьяСелинная
 
Команда Агентства:
Creative Director – АнжеЙереб
Head of design studio – МартинасБиршкис
Creative Group Head – Денис Келеберденко
Art Director – МихаилПетрусяк
Copywriter – ЮлияКолесник
Account Director – НатальяЛисеева
Account Manager – ИринаКолесник

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...