Автономные грузовики Scania готовы избавиться даже от кабины водителя

По мере того, как продолжается дискуссия о том, нужно ли оставлять ручное управление в автомобиле-беспилотнике, шведский автостроитель Scania готовится к будущему, где этот спор может разрешиться в пользу технологий, а не осторожности. У концептуального автономного грузовика Scania AXL нет, не то что руля, а даже кабины водителя.

Модель AXL рассчитана на работу в шахтах и на стройке. То есть в условиях, контролируемых лучше, чем хаотичные улицы большого города. Так что, по идее, для того чтобы наладить выпуск таких машин, компании даже не нужно дожидаться, пока правила изменят и перестанут требовать, чтобы в уличном транспорте было ручное управление. Этими машинами вполне может управлять и логистическая программа.

Двигатель AXL, как и у большинства грузовиков, дизельный, но работает он на биотопливе, что позволяет уменьшить выброс вредных веществ.

Впрочем, идея грузовика без кабины пришла в голову не только инженерам Scania. Компании Volvo и Einride тоже недавно предложили свои варианты.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...