Автомобиль на подиуме

Киевский фестиваль шоппинга Vogue Fashion's Night Out – одно из самых грандиозных событий в мире высокой моды в Украине. В этом году лучшие фешенебельные бутики столицы открыли свои двери для более чем 1000 украинских селебрити. Кроме увлекательного шоппинг-марафона, изысканных угощений и модных мастер-классов гостей мероприятия ожидал сюрприз от партнера фестиваля – бренда Audi. Знаменитости первыми увидели долгожданную модель девятого поколения – Audi A4!

Организаторами эксклюзивного показа стали официальный импортер автомобилей бренда – компания «Порше Украина» – и коммуникационное агентство SPN Communications Ukraine. Отметим, что Audi A4 высоко оценили эксперты и автолюбители во всем мире. Модель стала лидером брендовой линейки по технологическим показателям, превзойдя своего предшественника по количеству обновлений почти на 90%.

 

Команда SPN Communications Ukraine постаралась для звездных участников фестиваля, предложив им на время шопинга по городу премиальный шаттл-сервис с новенькими автомобилями Audi Q7. Звезды легко вместили в них все покупки и с комфортом отправились в КВЦ «Парковый», где состоялась вечеринка FNO в готическом стиле. Неоновый Audi Lounge – был основным местом притяжения для гостей мероприятия, где все представительницы прекрасного пола получили в подарок от Audi элегантные черные розы.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...