Аривидерчи, Чихокабра!

Говорят, что Чихокабра живет среди людей со времен, когда кошки еще не были домашними, а в моде были остроносые туфли…

Прячется она в домах, в подвалах и на чердаках. А люди, у которых заводится такой «зверек», не могут – ни кошку в дом пустить, ни меда наесться, ни цветов вволю нанюхаться. А как начнут – так давай сразу чихать, чесаться и слезы лить. «Чихокабра пришла…» – говорят. И ни одной метлой эту Чихокабру было не вымести, пока не попалось ей на глаза предупреждение о выселении от Кларитин и BBDO Ukraine.
       
А поскольку Чихокабру в глаза никто не видел, BBDO пришлось разрабатывать ее анатомию, экстерьер и, собственно, и название согласно международной классификации магических существ.
 
 
 
Общественность распознала в нашем герое своего обидчика, а кое-кто даже начал делать куклы по нашим эскизам. Собирается ли мастер запускать завод по производству вуду-Чихокабр, пока не известно.
 
 
BBDO Ukraine:
Creative Director— Anze Jereb
Creative Group Head— Denis Keleberdenko
Art Director— Mike Petrusiak
Copywriter— Alisa Kuchinskaya
Designer – Mariya Teterina
3D-Designer — Dmitriy Shishkin
Prepress specialist — Denis Krivosheya
Account Director — Eugenia Timofeeva
Account Manager — Julia Bilyk
BAYER:
Head of Marketing Department – Inna Denyak
Marketing – Larysa Stepanovska
 
 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...