Аэротакси на взлетной полосе: тест Volocopter в Аэропорту Хельсинки

Немецкий стартап Volocopter стал первой компанией, протестировавшей свое аэротакси в международном аэропорту. Перед летательным аппаратом была поставлена задача вписаться в уже налаженную систему организации воздушного движения.

dims - Аэротакси на взлетной полосе: тест Volocopter в Аэропорту Хельсинки

По мере того как развиваются дроны и аэромобили, управление воздушным трафиком в черте города становится все более серьезной задачей. Соответственно, возникла необходимость в разработке таких систем, которые позволили бы беспилотникам перемещаться в одном пространстве с пилотируемыми самолетами.

Поэтому компания Volocopter и провела на днях свой тест в Аэропорту Хельсинки. Это испытание стало частью программы SESAR, направленной на создание единого координированного воздушного пространства для гражданской авиации и дронов.

Для Volocopter это далеко не первый испытательный полет. Но если компания (или кто-то из ее многочисленных конкурентов) действительно хочет доказать практичность своего воздушного транспорта, без сотрудничества с аэропортами тут не обойтись.

Демонстрация в Аэропорту Хельсинки прошла вполне успешно и показала, что аэротакси неплохо интегрируются в эту систему. В частности, машины Volocopter могут работать со службами AirMap, Altitude Angel и Unifly, которые управляют воздушным движением.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

Меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі, жодним чином не применшують вагомість двох цих історій.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.

Антена в бляшанці: Miller Lite пропонує альтернативу піратському стрімінгу

Бренд Miller Lite створив цілу історію про злочин та покарання для тих фанатів футболу, що насмілюються дивитися незаконний стрімінг.

Бренд Butterfinger зняв справжню детективну історію про викрадачів солодощів

Спочатку цукеркам змінили пакування, потім поліпшили інгредієнти, а тепер бренд отримав ще й нових персонажів і детективну історію про викрадачів солодощів.