Аэротакси CityAirbus совершило первый полет на привязи

Европейский авиастроительный концерн Airbus 3 мая 2019 года провел первые летные испытания перспективного городского аэротакси CityAirbus в немецком Донаувёрте. Как сообщает Rotor & Wing International, первый полет аппарата состоялся в беспилотном режиме, причем CityAirbus был привязан тросами к наземным якорям.

Первый полет винтокрылой техники обычно проходит на привязи — летательный аппарат надежно удерживается тросами для того, чтобы избежать аварии в случае потери управления. Во время таких испытаний разработчики проверяют работу двигателей и системы управления винтокрылой техники.

Во время испытаний CityAirbus совершил несколько взлетов и посадок. Аппарат также проверили в режиме висения. Все проведенные проверки признаны успешными. В ближайшее время разработчики проведут еще серию испытаний CityAirbus, после чего аппарат переведут в Манхинг. Там аэротакси испытают свободным полетом.

Наземные испытания CityAirbus проводились концерном Airbus с февраля текущего года. Разработка электрического аэротакси CityAirbus ведется с 2015 года. Проект предполагает создание пассажирского аппарата по схеме квадрокоптера, способного перевозить от двух до четырех человек на расстояние до 60 километров. Крейсерская скорость аэротакси составит 120 километров в час.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».