Air France начала испытания аэродромного багажного роботягача

Французская авиакомпания Air France приступила к испытаниям автономного аэродромного багажного тягача AT135 Autonom Tract, который занимается перевозкой багажа пассажиров от пункта сортировки к самолетам для погрузки. Как сообщает Flightglobal, испытания проводятся в аэропорту Тулузы.

Сегодня несколько компаний в мире занимаются разработкой различных роботов для работы в аэропортовой и аэродромной зонах. Например, в 2015 году американская компания TNA Aviation Technologies объявила о создании робота для буксировки самолетов.

Роботягач AT135 был разработан компаниями Charlatte и Navya на базе аэродромного электрического багажного тягача T135. Аппарат оборудован системой GPS и инерциальной навигации, а также лидаром и камерами.

В рамках испытаний AT135 используется для челночных перевозок багажа. Прибыв к нужному самолету робот останавливается и дожидается разгрузки тележек с багажом, после чего возвращается на пункт сортировки. Испытания AT135 проводятся с 15 ноября 2019 года.

Источник: https://nplus1.ru/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».