«Агентство стратегических решений «Голуб и Шинкаренко» стало генеральным PR-партнёром фестиваля моды, искусства и психологии

 

«Fashion for Action это уникальное fashion-событие. Мероприятий подобного формата в Украине ещё не было. Фестиваль охватывает понятие моды не только со стороны внешних характеристик, но также даёт возможность проникнуть в более глубокие миры самой идеи моды, то как она влияет на наше мировосприятие, как она связана с психологией и искусством. Это мероприятие специально для тех, для кого мода не ограничивается подиумом. Мы очень рады такому партнёрству и возможности развить направление Fashion в другом контексте, – говорит управляющий партнер «Агентства стратегических решений «Голуб и Шинкаренко» Марина Голуб. – Наша задача показать публике, что мода не поверхностна и затрагивает самые глубинные процессы человеческого сознания».

 

Управляющий партнёр ADL Group Ukraine (организатор фестиваля) Юлия Берулава видит большой потенциал в подобном партнёрстве.

 

«Fashion For Action – фестиваль моды, искусства и психологии, который пройдет в новом для Украины формате совмещения мастер-классов от ведущих мировых экспертов из Нью Йорка и Лондона, и открытых дискуссий. Мы гордимся сотрудничеством с «Агентством стратегических решений «Голуб и Шинкаренко». Это Агентство с десятилетним опытом работы и впечатляющими проектами. С такими партнерами мы  уверены в успехе нашего мероприятия», – говорит управляющий партнёр ADL Group Ukraine Юлия Берулава.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...