Агентство коммуникаций «ВАРТО» заключило договор о сотрудничестве с ведущим молочным брендом

«ВАРТО» предстоит укрепить восприятие бренда «На здоров'я» как современной и прогрессивной торговой марки, донести его ценности до общественности, построить дружественную коммуникацию с потребителями и поддержать выход на рынок новых видов продукции ТМ.

«Нашей команде очень близки ценности бренда ТМ “На здоров’я» — популяризация активного и здорового образа жизни, а также правильного питания. В рамках проекта мы планируем реализовать много интересных и полезных активностей, направленных на формирование здорового образа жизни украинцев. Команда «ВАРТО» имеет большой опыт работы в построении эффективных коммуникаций для FMCG, что уже доказано на примере успешного продвижения бренда «Селянське». Мы рады, что компания «Люстдорф» обратилась к нам за PR-поддержкой еще одного своего бренда, — комментирует Наталья Холод, директор агентства коммуникаций «ВАРТО»

 

«Учитывая позиционирование, ценности и целевую аудиторию ТМ “На здоров’я», мы не могли обойти такой канал коммуникаций, как социальные сети и участие в массовых мероприятиях, пропагандирующих здоровый образ жизни. А уже имея положительный опыт работы с агентством «ВАРТО» в этом и других направлениях, доверили продвижение бренда им», — отмечает Наталья Веремчук, директор по маркетингу компании «Люстдорф»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...