А ваш бухгалтер бере в лізинг?

Чому саме бухгалтер став головною діючою особою? Як показало маркетингове дослідження агентства, низький рівень знання сутності та умов послуги «автомобіль в лізинг» серед головбухів є основним бар’єром розвитку ринку лізингу. Адже саме головний фінансовий спеціаліст компанії або схвалює, або відхиляє лізинг як фінансовий інструмент при покупці авто.   

Тому кампанія звертається до директора (або власника), адже саме для нього лізинг має чимало переваг: обслуговування авто, оптимізацію податкових виплат (на відміну від звичного кредиту). Все що потрібно директору ― трохи «підштовхнути» бухгалтера до вивчення умов лізингу.

Кампанія знайшла втілення в різних продуктах: борд, постер для автосалонів, ростова фігура «дівчина, яка дає в лізинг» для автосалонів, міні-довідник для бухгалтера, буклет для фінансового консультанта автосалону, буклет для клієнта, флаєри.

 

Рекламна кампанія з фінансового лізингу легкових автомобілів ― це другий промо-проект BÜRO.MT для OTP Leasing. Першим стала кампанія з лізингу сільськогосподарської техніки для агропідприємств.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...