17 стільців: Mastercard піднімає питання сталого розвитку на Effie Ukraine

На Effie Awards Show 18 грудня 2020 року Mastercard у партнерстві з Adsapience представлять креативну інсталяцію на тему 17-ти Цілей сталого розвитку ООН. В основі інсталяції лежить простий та знайомий образ — стілець. Кожен із 17 стільців відображатиме одну з Цілей сталого розвитку. Інсталяція виготовлена за принципом zero waste. Cтільці зроблені з матеріалів, які були у вжитку і надалі утилізуються без залишків.

Таким чином компанія привертає увагу до теми сталого розвитку та спільних дій для боротьби з важливими викликами людства і планети.

Також під час Effie Awards Show відбудеться обговорення Цілей сталого розвитку та ролі бізнесу в їх досягненні. Тематику Positive Change розкриють представники Mastercard та ООН. «Глобальні Цілі» сталого розвитку були прийняті на Саміті ООН у 2015-ому році. Їх мета – залучення усіх держав до боротьби з бідністю, захисту планети та забезпечення миру і процвітання людства.  

«Ми переконані, що бізнес має активно долучитися до реалізації принципів сталого розвитку. Адже об’єднання зусиль – це шлях досягнення позитивних змін для вирішення ключових викликів людства. На Effie Show 18 грудня Mastercard презентує пріоритети своєї діяльності у контексті Глобальних цілей та поділиться найближчими планами», — каже Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні та Молдові.

Захід підтримала Голова правління Глобального договору ООН в Україні — Тетяна Сахарук. Спеціально для гостей Effie представниця ООН розкаже про інвестиційні можливості, які відкриваються перед бізнесами, що орієнтуються на Цілі сталості. 

Mastercard піднімає питання сталого розвитку на Effie Ukraine

Креативна інсталяція «17 арт-стільців сталого розвитку» розроблена агенцією Adsapience. 

«Для Adsapience тема сталості важлива не лише, як прояв нашої соціальної позиції. Інтеграція Цілей у маркетингові стратегії — це те, на що ми відчуваємо запит, і що втілюємо для наших клієнтів», — ділиться CEO Adsapience Юлія Голота.

Презентація креативної інсталяції від Mastercard та Adsapience відбудеться перед нагородженням переможців Effie Awards Ukraine 2020 у категоріях Positive Change.

Компанія Mastercard виступає партнером категорій Positive Change премії Effie Awards Ukraine 2020.

Оргкомітет EFFIE нагадує про можливість онлайн-перегляду.


А ми нагадуємо, що 26 грудня відбудеться Ніч рекламожерів 2020. Вперше за 40 років Шоу буде показано в форматі онлайн.

А CBDO Adsapience Олег Бертуш проаналізував найкреативніші і найефективніші experiential-кейси 2020 року (наші та західні) і сформував свій прогноз тенденцій маркетингу вражень на 2021-й рік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.