17 стільців: Mastercard піднімає питання сталого розвитку на Effie Ukraine

На Effie Awards Show 18 грудня 2020 року Mastercard у партнерстві з Adsapience представлять креативну інсталяцію на тему 17-ти Цілей сталого розвитку ООН. В основі інсталяції лежить простий та знайомий образ — стілець. Кожен із 17 стільців відображатиме одну з Цілей сталого розвитку. Інсталяція виготовлена за принципом zero waste. Cтільці зроблені з матеріалів, які були у вжитку і надалі утилізуються без залишків.

Таким чином компанія привертає увагу до теми сталого розвитку та спільних дій для боротьби з важливими викликами людства і планети.

Також під час Effie Awards Show відбудеться обговорення Цілей сталого розвитку та ролі бізнесу в їх досягненні. Тематику Positive Change розкриють представники Mastercard та ООН. «Глобальні Цілі» сталого розвитку були прийняті на Саміті ООН у 2015-ому році. Їх мета – залучення усіх держав до боротьби з бідністю, захисту планети та забезпечення миру і процвітання людства.  

«Ми переконані, що бізнес має активно долучитися до реалізації принципів сталого розвитку. Адже об’єднання зусиль – це шлях досягнення позитивних змін для вирішення ключових викликів людства. На Effie Show 18 грудня Mastercard презентує пріоритети своєї діяльності у контексті Глобальних цілей та поділиться найближчими планами», — каже Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні та Молдові.

Захід підтримала Голова правління Глобального договору ООН в Україні — Тетяна Сахарук. Спеціально для гостей Effie представниця ООН розкаже про інвестиційні можливості, які відкриваються перед бізнесами, що орієнтуються на Цілі сталості. 

Mastercard піднімає питання сталого розвитку на Effie Ukraine

Креативна інсталяція «17 арт-стільців сталого розвитку» розроблена агенцією Adsapience. 

«Для Adsapience тема сталості важлива не лише, як прояв нашої соціальної позиції. Інтеграція Цілей у маркетингові стратегії — це те, на що ми відчуваємо запит, і що втілюємо для наших клієнтів», — ділиться CEO Adsapience Юлія Голота.

Презентація креативної інсталяції від Mastercard та Adsapience відбудеться перед нагородженням переможців Effie Awards Ukraine 2020 у категоріях Positive Change.

Компанія Mastercard виступає партнером категорій Positive Change премії Effie Awards Ukraine 2020.

Оргкомітет EFFIE нагадує про можливість онлайн-перегляду.


А ми нагадуємо, що 26 грудня відбудеться Ніч рекламожерів 2020. Вперше за 40 років Шоу буде показано в форматі онлайн.

А CBDO Adsapience Олег Бертуш проаналізував найкреативніші і найефективніші experiential-кейси 2020 року (наші та західні) і сформував свій прогноз тенденцій маркетингу вражень на 2021-й рік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Карантинний проєкт Макса Зідентопфа: «бездонна» яма, присвячена Кім Кардаш’ян

Яма, присвячена Кім Кардаш’ян, тягнеться на кілька метрів вглиб землі, а на поверхні вона скидається на маленький вулкан.

Avangarden cultural agency оголошує OPEN CALL на участь в онлайн-виставці цифрового мистецтва

Avangarden cultural agency оголошує OPEN CALL на участь в онлайн-виставці цифрового мистецтва під назвою «Forever is our today». Організатори виставки ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...