ВРК підбила підсумки рекламного ринку 2020 року

Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно презентує зведені в одному файлі основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року

КОВІД та ВРК

В минулому році вплив COVID-19 відчула майже кожна індустрія в світі. Українська реклама не стала виключенням і в зв’язку з ситуацією в країні та світі була змушена вносити корективи в свої плани, але в цілому з ситуацією можно вважати, що впоралась.

У той час, коли багато міжнародних фестивалей та конкурсів відмінялись та переносились на 2021 рік, команда ВРК намагалась зберегти всі заплановані події — рішенням став новий формат конкурсів та фестивалей. Галузеві події Ukrainian Creative Stories & Awards (Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, Wow Done Awards, ADC*UA, Ukrainian Design: The Very Best Of) та Effie Awards Ukraine зажили новим життям в 2020 році — семінарська частина та церемонії нагородження були проведені в форматі онлайн і три тури суддівства Effie Awards Ukraine 2020 також вперше пройшли онлайн.

Також програма 2020 року унікального шоу в світі реклами «Ніч рекламожерів» була показана в форматі онлайн.

ВРК підбила підсумки рекламного ринку 2020 року

Нові довгострокові проєкти:

  • Marketing Advertising Design map (MADMap)  — новий путівник по українським рекламним кампаніям. Це інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів у сфері рекламних комунікацій. Основною метою MADmap є полегшення процесу пошуку партнерів, що відповідали би потребам бізнесу на будь-якому етапі його розвитку, як для фахівців та компаній з невеликим досвідом роботи з рекламними агентствами, так і без досвіду взагалі.
  • Unpacking Ads — перезавантаження YouTube-каналу Unpacking Ads, який став повноцінним каналом ВРК. Платформа, яка об’єднала новини комунікаційної індустрії України, інтерв’ю та думки експертів рекламного ринку, оновлення по проєктам ВРК.
  • Effie Ukraine Education Program — нова освітня ініціатива Effie Ukraine. Премія Effie Ukraine пропонує системну освітню програму інтенсивів для тих професіоналів, хто бажає вийти на новий рівень ефективності проєктів у маркетингу, рекламі та бренд-менеджменті. Деталі будуть анонсовані скоро.

Рейтинги та дослідження

В документі можна ознайомитись з рейтингами агентств та рекламодавців. ВРК представила Національний рейтинг креативності та майстерності комунікаційних агентств сезону 2020 та результати для відеопродакшн-студій за підсумками Ukrainian Creative Awards 2020.

Тогоріч ВРК продовжила чергове дослідження Advertiser’s Choice (Вибір рекламодавця), за результатами якого складено рейтинги агентств 2019/2020 як комунікаційних, так і медіа, які були вказані рекламодавцями в якості своїх потенційних майбутніх партнерів. Цей рейтинг ще не було презентовано, дослідження триватиме.

Всеукраїнська рекламна коаліція вперше представила рейтинг «Медіа агентство року», який є результатом трьох рейтингів для українських медіа агентств: відповідно до білінгів, ефективності і вибір рекламодавця.

За підсумками Effie Awards Ukraine 2020 були анонсовані національні рейтинги ефективності комунікаційних, медіа агентств та рекламно-комунікаційних холдингів, а також імена найефективніших рекламодавців та брендів України. Також були названі імена кращих маркетинг-команд України Best Marketing Teams 2020.

Окрім підсумків 2020 року, Коаліція разом з профільними індустріальними асоціаціями і найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку оголосила підсумкові об’єми рекламно-комунікаційного ринку України 2020 і зробила прогноз об’ємів ринку 2021.

Організаційні питання

В 2020 році Коаліція провела Загальні Збори членів ВРК, в рамках яких відбулось голосування за членів нової Наглядової Ради ВРК 2020-2022 та зафіксовані напрямки майбутнього розвитку ВРК на найближчі 2 роки.

Сподіваємося, що 2021 рік для рекламного ринку буде більш передбачуваним та покаже позитивну динаміку чи як мінімум стабільність. Команда ВРК запланувала на 2021 рік:

  • на травень проведення конкурсів Ukrainian Creative Awards;
  • на жовтень — Ніч рекламожерів 2021;
  • на грудень — Effie Awards Ukraine 2021.

Повну версію документу «Підсумки року 2020» можна переглянути за посиланням.


Читайте також:

Бібліотека Creativity.ua-2020: топ-10 найпопулярніших матеріалів та добірка «вибір редакції».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

10 способів використання Instagram Guides в маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...