Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram випереджає Facebook за приростом у аудиторії до 40 років. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.
За останні пів року українська аудиторія Facebook зросла на 1 млн – до 15 млн користувачів, а Instagram – на 1,5 млн (до 13 млн). А рекламними інструментами Facebook можна охопити вже 21 млн користувачів. За пів року цей показник збільшився на 1,5 млн. Також продовжує зростати популярність Facebook Messenger. В Україні вже близько 40% користувачів інтернету надають перевагу цьому сервісу.
У всіх областях та обласних центрах України Facebook залишається популярнішим за Instagram. Винятком є Харківська область, де Instagram має проникнення 36% проти 32% у Facebook, а також Одеська та Запорізька, де обидві соцмережі мають однакову популярність (39% та 32% відповідно).
Проте за темпами приросту проникнення Instagram випереджає Facebook у більшості областей та у половині обласних центрів України. Найвище проникнення в Київській (49%), Одеській (39%) та Харківській (36%) областях. Найменш популярною соцмережа є у Черкаській, Кіровоградській (по 25%) та Чернігівській областях (24%).
Обидві соцмережі продемонстрували зростання кількості користувачів майже у всіх вікових групах за останні півроку. У Instagram аудиторія стає дорослішою, ця соцмережа є №1 для користувачів у віці до 29 років. А Facebook надають перевагу користувачі 30+ років. Найбільше прихильників мережі Facebook серед 33-річних — 480 тисяч. Далі показники обох платформ знижуються, при цьому Facebook утримує перевагу.
Українські жінки більше користуються вказаними соцмережами, ніж чоловіки. За приростом користувачів жінки переважають майже в усіх вікових категоріях у Facebook та Instagram.
Разом з тим, абсолютна більшість заходить у Facebook з мобільних пристроїв. А кількість користувачів, які застосовують виключно мобільну версію Facebook, зросла більш ніж на 1 млн. Водночас, молодь у віці 18-24 років почала частіше використовувати десктоп для доступу у Facebook.
Фото в заголовку: Клаудіо Шварц, https://unsplash.com/