• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Mars Wrigley збирається провести Хелловін в онлайн-форматі

2 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Хелловін начебто й має вселяти страх в серця, але аж ніяк не страх за своє майбутнє в серця виробників солодощів. Оскільки в багатьох країнах, які відзначають Хелловін, все ще триває карантин, цього року компанія Mars Wrigley вирішила модернізувати це свято і провести Хелловін в онлайн-форматі.

Компанія-виробник M&M’s, Snickers та Skittles вчора оприлюднила мобільний додаток під назвою Treat Town. Він дозволяє своїм користувачам віртуально вимагати солодощі або погрожувати капостями впродовж всього жовтня.

Завантаживши версію додатка для системи Android чи iOS, користувачі можуть обрати собі тематичного хелловінського аватара, наприклад вампіра чи якесь чудовисько, та створити віртуальні двері, прикрасивши їх ліхтарями з гарбузів, павутинням та поліцейською стрічкою. Після чого аватара можна відправити стукати у двері інших користувачів додатка.

Цукерки на цій платформі роздаються у вигляді електронних подарункових сертифікатів, які можна потім обміняти в ряді онлайн та офлайн-магазинів на солодощі виробництва Mars Wrigley.

«У такий спосіб ми намагаємося мотивувати людей не відмовлятися від цієї традиції, – пояснив Кріс Броді (Chris Brody), архітектор брендового контенту та комунікацій компанії Mars. – Таким чином вибір аватара дещо нагадує вибір костюма в реальному житті. Подарункові сертифікати ми також оформили як зображення міні-упаковок Skittles чи M&M’s, які можна збирати та складати в свій «інвентар», ходячи від дверей до дверей».

Окрім дверей, створених користувачами, у додатку Treat Town також можна буде відвідати спеціально створені віртуальні локації. Наприклад диснеївський Будинок з привидами або найбільший у світі магазин M&M’s, що розташований на Таймс-Сквер у Нью-Йорку.

Щоб запобігти недобросовісній поведінці на цій платформі, користувачі можуть встановити ліміт на кількість віртуальних цукерок, які вони планують роздавати. Також вони можуть обмежити онлайн-візити лише дверима друзів та родичів. Щоб роздавати віртуальні цукерки, користувачеві має бути не менше 18 років. А от ходити від дверей до дверей, збираючи їх, можуть лише ті, кому 18 ще немає.

Як Супербоул, тільки для виробників солодощів

Хелловін – вирішальний час для кондитерської індустрії. За підрахунками Mars, Hershey’s та Ferrara минулого року за 8 тижнів, що передували цьому святу, в США було продано цукерок на 4,6 мільярди доларів.

«Це – величезна подія і найвирішальніший для нас час. Це як Супербоул, тільки для виробників солодощів», – зазначив Кріс Броді.

Броді також розповів, що підготовка до кожного Хелловіну починається для Mars Wrigley аж за два роки. Але коли у березні було оголошено карантин, компанії довелося  відкласти інші свої плани та взятися за створення додатка Treat Town.

Оскільки люди намагалися дотримуватися соціального дистанціювання та купувати все онлайн, компанія вирішила, що мобільний додаток, який дає можливість відсвяткувати Хелловін в онлайн-форматі, є найкращою стратегією. До того ж, зовсім відмовитися від Хелловіну у 2020 році – не варіант. Всім відомо, що свята привносять в наше життя таке потрібне зараз відчуття нормальності. Втім, Броді запевняє, що їхній додаток покликаний лише доповнити святкування Хелловіну, а не повністю замінити його собою.

Джерело

Теги: діджиталкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.