• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

State of PR, сomms & marketing 2025: стартувало щорічне опитування галузі

9 Жовтня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
State of PR, сomms & marketing 2025: стартувало щорічне опитування галузі
Share on FacebookShare on Twitter

Сервіс моніторингу LOOQME спільно із маркетинговою агенцією Promodo та медіа MMR проводять опитування про стан комунікаційної та маркетингової галузі України у 2025. Воно досліджує актуальні пріоритети, тенденції та особливості роботи українських фахівців у цих сферах.


До участі запрошуються фахівці з PR, комунікацій і маркетингу, які працюють у компаніях, агенціях, державних установах, громадських організаціях, а також самонаймані спеціалісти. Опитування є анонімним, складається із закритих запитань і триватиме до 14 жовтня 2025 року.

Пройти його можна за посиланням: https://forms.gle/qTD6KDSjnQFurjUc8

Дослідження проводиться вже вп’яте та дозволяє зафіксувати динаміку індустрії, сформувати об’єктивний зріз ринку й краще зрозуміти професійні реалії, з якими стикаються фахівці.

У 2025 році вперше до участі залучають також маркетологів. Згідно із результатами дослідження торік, функція комунікацій та маркетингу дедалі зближується. Тож організаторам цікаво порівняти схожість та різницю аспектів роботи (таких як частота вимірювання результатів, задоволеність та відчуття цінності від роботи, пріоритетні соцмережі). Структура анкети адаптована: частина запитань є спільною для всіх учасників, інша — відокремлена для comms і маркетинг-фахівців.

Опитування охоплює такі напрями:

  • портрет фахівця;
  • основні виклики та пріоритети;
  • бюджети та використані інструменти;
  • оцінка результативності та KPI;
  • співпраця з агенціями;
  • роль ШІ в роботі;
  • очікування щодо розвитку галузі.

На основі результатів аналітики LOOQME підготують узагальнений звіт і презентують його результати у листопаді. Дослідження допоможе зрозуміти стан індустрії, тренди та очікуваний вектор розвитку на наступний рік.

Теги: дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025
Ідеї

PEDIGREE об’єднується із Суперменом з DC Studios, щоб відзначити героїчну силу собак

10 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.