Уявіть бренд води, який не просто продає продукт, а розповідає цілу історію. Ми в Underdog не просто уявляли, а візуалізували цю ідею в оновлений бренд.
Так почалась трансформація AQUABOX — технічного сервісу, що шукав свою душу. Ми побачили в ньому не просто функцію, а можливість створити бренд, який буде простим, живим і зрозумілим без зайвих слів, а ще стане частиною лайфстайлу та нативно інтегрується в життя людей.
Задача
Клієнт прийшов до нас з вже наявним логотипом, але у нього не було цілісного образу, який поєднував би функціональність, емоцію і впізнаваність. Не було візуальної концепції, яка б розкривала суть бренду, його сенси та місце у житті людей.
Ми мали донести користувачам, що AQUABOX — це вендінговий автомат нового покоління, який не просто видає мінералізовану воду, а стає частиною повсякденного ритму міста. Простий, швидкий, доступний. І водночас — технологічний, свідомий і дружній. AQUABOX стає частиною сучасної культури, у якій важливо пити воду, слідкувати за собою та бути на стилі.
Тому в нас було декілька завдань:
- вийти за межі простої «технічної функції»;
- побудувати візуальну мову, яка буде зрозумілою, емоційною та впізнаваною;
- зробити акцент на молодіжну, мобільну аудиторію;
- зробити воду частиною лайфстайлу.
Вода як мова. Вода як стиль мислення
Ми подумали: а що, якби вода могла говорити, але не словами, а формами, кольорами, рухами. І так народилася візуальна мова AQUABOX: пластична, циклічна, інтуїтивна, плавна, ритмічна, прозоро-зрозуміла. Вода отримала власну мову.
ЇЇ втілення ми почали з розробки дизайн-системи, яка б зібрала бренд у єдину впізнавану айдентику. Потрібно було не просто підібрати приємні кольори чи належні шрифти — а створити стиль, що відображає філософію продукту.

Ми використали спрощені, схематичні символи — певний візуальний словник бренду. Кожен елемент — це не просто малюнок, а знак зі змістом:
- спіраль символізує очищення, цикл природи, постійне оновлення;
- фігура людини із пляшкою – це про активне життя, здоров’я, простоту споживання;
- крапля, глечик, склянка – універсальні символи води, які легко читаються на підсвідомому рівні;
- стрілки та потоки показують рух води у природі.
Крім того, важливу роль у сприйнятті бренду відіграє кольорова гама. Вона теж не випадкова: блакитний — класична асоціація з водою, символ чистоти, прозорості та довіри, а ще це ключовий колір материнської компанії Ecosoft. Рожевий — неочевидний вибір для бренду води, але саме він додає характеру та актуальності. Разом вони утворюють баланс між раціональним та емоційним, між технологічністю та людяністю. Така палітра допомагає бренду вирізнятись, залишаючись при цьому інтуїтивно зрозумілим.



“У роботі над айдентикою ми прагнули не лише закласти сенси, а й зробити її сучасною. Мінімалізм, наївна графіка та модульність стали основою стилю, а прості форми із яскравими акцентами забезпечили впізнаваність і можливість адаптації до будь-яких носіїв.
Айдентика перегукується із трендами спрощення та емоційного брендингу — вона викликає позитивні асоціації та будує теплу, дружню комунікацію. Вплив естетики Y2K додає характеру завдяки сміливим шрифтам, кольорам і візуальній недосконалості. Усе це робить AQUABOX молодим, живим й актуальним”, — коментує Паша Рєзник, артдиректор проєкту.
Те, що завжди під рукою
Успішна історія AQUABOX була б неможливою без мобільного застосунку — ключового каналу взаємодії з цільовою. Це сучасна молодь, для якої смартфон — головний інструмент щоденного життя. Вони цінують зручність, швидкість та незалежність, тому без застосунку було ніяк.



Ми показали як айдентика працює в UI форматі на прикладі мобільного застосунку, де візуально підкреслили основні переваги сервісу:
- простоту й інтуїтивність використання
- мапу автоматів – швидкий пошук найближчої точки розливу
- опцію підписки, яка допомагає економити та формує звичку сталого споживання.
Окремим завдання — змотивувати користувачів відходити від готівкової оплати. Тому акцентувалися на зручності цифрових рішень. Усі бокси підтримують оплату карткою та через застосунок, і меседж «плати без готівки» став ключовим у нашій комунікації.
Крім того, наш візуальний стиль повинен був класно оживити соцмережі бренду. Кольори, символи та елементи, які можуть доповнювати одне одного — все це ми оформили у бренд-буці для клієнта.



Ходили на вулицю за референсами
Автомат із водою мав виглядати не лише стильно, а й реалістично, з урахуванням усіх особливостей конструкції. Тому нам потрібно було створити 3D-модель, яка відповідатиме всім параметрам й чітко продемонструє оновлений дизайн.
«Це був один із небагатьох проєктів, де я реально виходив із дому за референсами. Біля мене стоїть схожий автомат, і я кілька разів спеціально ходив його фотографувати, придивлявся до деталей, щоб передати фактуру, отвори, пропорції саме так, як у житті», — згадує 3D дизайнер Макс Боровик.
Результат
Проєкт Aquabox — це приклад того, як функціональний сервіс можна перекласти на просту і зрозумілу мову, тепер цей бренд має своє обличчя та голос. Ми продумали кожен елемент: від стилістики до айдентики, яка не потребує зайвих пояснень та читається на рівні відчуттів. А завдяки цілісній візуальній системі, адаптації до фізичних носіїв і роботі з мобільним застосунком бренд виходить у реальний міський простір.
За перші місяці нової айдентики компанія вже активно переводить київську мережу на оновлені аквабокси. А це 160 автоматів! Крім того, таким оформленням зацікавилися партнери та франчазі з інших міст, що свідчить про попит. Ну і важливо, що нова айдентика бренду вже зарекомендувала себе на виставках Києва.



Команда, яка працювала над проєктом
Проджект лід — Анастасія Цимбалюк,
Проєктна менеджерка — Яна Логвиненко
Креативна директора — Катя Пікуль
Артдиректор — Паша Рєзник
Моушн дизайнер та 3D Artist — Максим Боровик