• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Час прочитання: 3 хв.
A A
Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу
Share on FacebookShare on Twitter

Уявіть бренд води, який не просто продає продукт, а розповідає цілу історію. Ми в Underdog не просто уявляли, а візуалізували цю ідею в оновлений бренд.

Так почалась трансформація AQUABOX — технічного сервісу, що шукав свою душу. Ми побачили в ньому не просто функцію, а можливість створити бренд, який буде простим, живим і зрозумілим без зайвих слів, а ще стане частиною лайфстайлу та нативно інтегрується в життя людей.

Задача

Клієнт прийшов до нас з вже наявним логотипом, але у нього не було цілісного образу, який поєднував би функціональність, емоцію і впізнаваність. Не було візуальної концепції, яка б розкривала суть бренду, його сенси та місце у житті людей.

Ми мали донести користувачам, що AQUABOX — це вендінговий автомат нового покоління, який не просто видає мінералізовану воду, а стає частиною повсякденного ритму міста. Простий, швидкий, доступний. І водночас — технологічний, свідомий і дружній. AQUABOX стає частиною сучасної культури, у якій важливо пити воду, слідкувати за собою та бути на стилі.

Тому в нас було декілька завдань:

  1. вийти за межі простої «технічної функції»;
  2. побудувати візуальну мову, яка буде зрозумілою, емоційною та впізнаваною;
  3. зробити акцент на молодіжну, мобільну аудиторію;
  4. зробити воду частиною лайфстайлу.

Вода як мова. Вода як стиль мислення

Ми подумали: а що, якби вода могла говорити, але не словами, а формами, кольорами, рухами. І так народилася візуальна мова AQUABOX: пластична, циклічна, інтуїтивна, плавна, ритмічна, прозоро-зрозуміла. Вода отримала власну мову.

ЇЇ втілення ми почали з розробки дизайн-системи, яка б зібрала бренд у єдину впізнавану айдентику. Потрібно було не просто підібрати приємні кольори чи належні шрифти — а створити стиль, що відображає філософію продукту.

Ми використали спрощені, схематичні символи — певний візуальний словник бренду. Кожен елемент — це не просто малюнок, а знак зі змістом:

  • спіраль символізує очищення, цикл природи, постійне оновлення;
  • фігура людини із пляшкою – це про активне життя, здоров’я, простоту споживання;
  • крапля, глечик, склянка – універсальні символи води, які легко читаються на підсвідомому рівні;
  • стрілки та потоки показують рух води у природі.

Крім того, важливу роль у сприйнятті бренду відіграє кольорова гама. Вона теж не випадкова: блакитний — класична асоціація з водою, символ чистоти, прозорості та довіри, а ще це ключовий колір материнської компанії Ecosoft. Рожевий — неочевидний вибір для бренду води, але саме він додає характеру та актуальності. Разом вони утворюють баланс між раціональним та емоційним, між технологічністю та людяністю. Така палітра допомагає бренду вирізнятись, залишаючись при цьому інтуїтивно зрозумілим.

“У роботі над айдентикою ми прагнули не лише закласти сенси, а й зробити її сучасною. Мінімалізм, наївна графіка та модульність стали основою стилю, а прості форми із яскравими акцентами забезпечили впізнаваність і можливість адаптації до будь-яких носіїв.

Айдентика перегукується із трендами спрощення та емоційного брендингу — вона викликає позитивні асоціації та будує теплу, дружню комунікацію. Вплив естетики Y2K додає характеру завдяки сміливим шрифтам, кольорам і візуальній недосконалості. Усе це робить AQUABOX молодим, живим й актуальним”, — коментує Паша Рєзник, артдиректор проєкту.

Те, що завжди під рукою

Успішна історія AQUABOX була б неможливою без мобільного застосунку — ключового каналу взаємодії з цільовою. Це сучасна молодь, для якої смартфон — головний інструмент щоденного життя. Вони цінують зручність, швидкість та незалежність, тому без застосунку було ніяк.

Ми показали як айдентика працює в UI форматі на прикладі мобільного застосунку, де візуально підкреслили основні переваги сервісу:

  1. простоту й інтуїтивність використання
  2. мапу автоматів – швидкий пошук найближчої точки розливу
  3. опцію підписки, яка допомагає економити та формує звичку сталого споживання.

Окремим завдання — змотивувати користувачів відходити від готівкової оплати. Тому акцентувалися на зручності цифрових рішень. Усі бокси підтримують оплату карткою та через застосунок, і меседж «плати без готівки» став ключовим у нашій комунікації.

Крім того, наш візуальний стиль повинен був класно оживити соцмережі бренду. Кольори, символи та елементи, які можуть доповнювати одне одного — все це ми оформили у бренд-буці для клієнта.

Ходили на вулицю за референсами

Автомат із водою мав виглядати не лише стильно, а й реалістично, з урахуванням усіх особливостей конструкції. Тому нам потрібно було створити 3D-модель, яка відповідатиме всім параметрам й чітко продемонструє оновлений дизайн.

«Це був один із небагатьох проєктів, де я реально виходив із дому за референсами. Біля мене стоїть схожий автомат, і я кілька разів спеціально ходив його фотографувати, придивлявся до деталей, щоб передати фактуру, отвори, пропорції саме так, як у житті», — згадує 3D дизайнер Макс Боровик.

Результат

Проєкт Aquabox — це приклад того, як функціональний сервіс можна перекласти на просту і зрозумілу мову, тепер цей бренд має своє обличчя та голос. Ми продумали кожен елемент: від стилістики до айдентики, яка не потребує зайвих пояснень та читається на рівні відчуттів. А завдяки цілісній візуальній системі, адаптації до фізичних носіїв і роботі з мобільним застосунком бренд виходить у реальний міський простір.

За перші місяці нової айдентики компанія вже активно переводить київську мережу на оновлені аквабокси. А це 160 автоматів! Крім того, таким оформленням зацікавилися партнери та франчазі з інших міст, що свідчить про попит. Ну і важливо, що нова айдентика бренду вже зарекомендувала себе на виставках Києва.

Команда, яка працювала над проєктом

Проджект лід — Анастасія Цимбалюк, 

Проєктна менеджерка — Яна Логвиненко

Креативна директора — Катя Пікуль

Артдиректор — Паша Рєзник

Моушн дизайнер та 3D Artist — Максим Боровик

Теги: кейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.