Dodo Toys — надзвичайні харків’яни, які придумують і виготовляють дитячі іграшки для розвитку та творчості. До Vandog Agency прийшли з задачею: створити креативну стратегію, виділивши флагманський продукт — карту-пазл Magnetic Map. Для креативників було важливим зібрати сім’ю разом, що вони й зробили у своїй новій комунікації для Dodo Toys. Ролик публікували раніше, а зараз мова піде про візуальну складову.
Щодо ківіжуала, то центральним елементом обрали впізнаваний образ для усіх мандрівників — Ейфелеву вежу — та обліпили її предметами, що асоціюються з Францією і викликають захоплення у дітей та дорослих. Головним фірмовим елементом стали абстрактні дитячі ручки-непосидючки, які тягнуться звідусіль до пазлів, щоб швидше пограти. Іноді їм навіть вдається потягнути якусь букву з напису.
Засновниця агенції Vandog Ірина Метнева пригадує історію створення креативної кампанії для відомих розробників іграшок DoDo Toys: «Нас запросили до Харкова, у місце, де творяться дива. Я була у захваті від такої любові та віри виробника у свій проєкт. Тому для флагманського продукту, магнітної карти світу, ми підготували кампанію на декілька країн. В основі лежить усвідомлення того, у що діти хочуть грати зі своїми батьками. Компанію зробили на одному диханні — і креативна, і знімальна команди, і команда клієнта створювали на одному диханні».
«Було приємною несподіванкою дізнатись, що відомий бренд ігор для розвитку Dodo, про який не раз чув від знайомих з малими дітьми, виявився українським продуктом. Більш того — харківський! З цим містом у мене давні міцні стосунки, а тут ще таке! Тим приємніше було провести стратегічну сесію у саменькому серці Першої Столиці. Ключова ідея кампанії сформувалася майже одразу — нам всім треба більше часу проводити зі своїми близькими, а нові великі магнітні пазли й стануть таким центром тяжіння у родині», — пригадує акаунт-менеджер агенції, Євгеній Сухарніков.
«Це був довгий день, зате який! Нас тепло зустріли, привезли в офіс, поділились деталями проєкту і… ми запалились. Настрій, дух клієнтів до своєї справи передався і нам. Таке не з усіма буває, але коли вже трапляється, то робота несеться майже сама по собі 🙂 ми вигадували серйозне та смішне, переписували, тончили, працювали гуртом і поодинці, з дорослими та дітьми. І хоч звучить це солідно, по-дорослому, в результаті ми створили легку, невимушену, яскраву і дуже кльову комунікацію», — каже копірайтерка Vandog Ярина Завадович.
Читайте також:
Ігровий вебсайт для дитячого бренду Woset