• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Vandog Agency об’єднує сім’ї у новій кампанії для Dodo Toys

21 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Vandog Agency об’єднує сім’ї у новій кампанії для Dodo Toys
Share on FacebookShare on Twitter

Dodo Toys — надзвичайні харків’яни, які придумують і виготовляють дитячі іграшки для розвитку та творчості. До Vandog Agency прийшли з задачею: створити креативну стратегію, виділивши флагманський продукт — карту-пазл Magnetic Map. Для креативників було важливим зібрати сім’ю разом, що вони й зробили у своїй новій комунікації для Dodo Toys. Ролик публікували раніше, а зараз мова піде про візуальну складову.

Щодо ківіжуала, то центральним елементом обрали впізнаваний образ для усіх мандрівників — Ейфелеву вежу — та обліпили її предметами, що асоціюються з Францією і викликають захоплення у дітей та дорослих. Головним фірмовим елементом стали абстрактні дитячі ручки-непосидючки, які тягнуться звідусіль до пазлів, щоб швидше пограти. Іноді їм навіть вдається потягнути якусь букву з напису.

Засновниця агенції Vandog Ірина Метнева пригадує історію створення креативної кампанії для відомих розробників іграшок DoDo Toys: «Нас запросили до Харкова, у місце, де творяться дива. Я була у захваті від такої любові та віри виробника у свій проєкт. Тому для флагманського продукту, магнітної карти світу, ми підготували кампанію на декілька країн. В основі лежить усвідомлення того, у що діти хочуть грати зі своїми батьками. Компанію зробили на одному диханні — і креативна, і знімальна команди, і команда клієнта створювали на одному диханні».

«Було приємною несподіванкою дізнатись, що відомий бренд ігор для розвитку Dodo, про який не раз чув від знайомих з малими дітьми, виявився українським продуктом. Більш того — харківський! З цим містом у мене давні міцні стосунки, а тут ще таке! Тим приємніше було провести стратегічну сесію у саменькому серці Першої Столиці. Ключова ідея кампанії сформувалася майже одразу — нам всім треба більше часу проводити зі своїми близькими, а нові великі магнітні пазли й стануть таким центром тяжіння у родині», — пригадує акаунт-менеджер агенції, Євгеній Сухарніков.

«Це був довгий день, зате який! Нас тепло зустріли, привезли в офіс, поділились деталями проєкту і… ми запалились. Настрій, дух клієнтів до своєї справи передався і нам. Таке не з усіма буває, але коли вже трапляється, то робота несеться майже сама по собі 🙂 ми вигадували серйозне та смішне, переписували, тончили, працювали гуртом і поодинці, з дорослими та дітьми. І хоч звучить це солідно, по-дорослому, в результаті ми створили легку, невимушену, яскраву і дуже кльову комунікацію», — каже копірайтерка Vandog Ярина Завадович.


Читайте також:

Ігровий вебсайт для дитячого бренду Woset

Теги: брендингкейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.