Маркетплейс закликає людей поговорити один з одним та запитати у партнера чи хоче він/вона, щоб його вітали і якщо так — то як.
Ідея «Якщо вагаєшся — просто спитай» стала основою для двох рекламних кампаній — до Дня Валентина та 8 березня.
«Ми думаємо, що і вітання, і подарунки мають бути осмислені. Тому ми пропонуємо мамам та дітям, закоханим і не дуже поговорити про сенс свят та про очікування від них. І тільки після цього — вибрати найкращий подарунок, якщо його чекають, звичайно. А вибрати його зручно на Промі, де є абсолютно все» — каже Юля Новаченко, маркетинг директорка Prom.ua
Кампанію розробляли із креативною командою MOZGI Group.
«Під час пошуку креативної ідеї ми зрозуміли, що не коректно говорити про правильні/неправильні подарунки та вітання. Кожна з них — це завжди історія людей, унікальна та особиста. І для Prom важливо приділити увагу цим історіям, не залишити без уваги та допомогти. Тому маркетплейс визначив важливу місію перед святами — підштовхнути бути щирим. А питання — це найкращий спосіб розпочати розмову», — поділився Влад Болсун, креативний директор MOZGI Group.
На 14 лютого на екрани вийшла історія двох закоханих із меседжем: «Коли любиш — спитай». Про це говорить дівчина у відео роликах, яка напряму запитує у партнера, що йому подарувати на День Валентина.
У рекламній кампанії до 8 березня Prom.ua та Mozgi пішли ще далі й меседж змінився: «Коли вагаєшся — спитай». У відеоролику хлопчик запитує у мами: «А вітати на 8 березня — це норм ідея?»
«За результатами соціологічних досліджень 2021 року — останні 9 років зменшується кількість святкуючих 8 березня. Але 68% респондентів відзначатимуть цю дату. Тому, розуміючи всю важливість сприйняття 8 березня та його вплив на питання рівноправності в країні, у рекламній кампанії Prom не нав’язує своїй аудиторії святкувати чи ні. Він пропонує просто спитати», — уточнив Влад Болсун.
Продакшн робили із Digital Religion. Режисер роликів — Олексій Тараненко.
«Під час зйомок, окрім креативів для ТБ та digital, ми продумали й ТікТоки, які стали частиною спільної ідеї та розкривали її ще більше з урахуванням особливостей платформи. У кампанії до 14 лютого вони чудово „залетіли“, оскільки ми зробили їх трендовими та фановими. Користувачі миттєво оцінили — останній ролик став мемом. Користувачі пропонують свої варіанти музики та тексту, один з них ми вирішили підтримати», — коментує Катерина Комова, медіа менеджерка Prom.ua.
Ролики в ТікТок:
Рекламна кампанія стартувала 1 лютого та триватиме до 8 березня на телебаченні, у діджиталі (YouTube, YouTube Music, Megogo, банерна реклама), а також у соціальних мережах (TikTok, Instagram, Facebook).
Читайте також:
Multiplex запрошує людей цілуватися в кінотеатрах
Офіційний акаунт України в Instagram та студія FFFACE.ME запустили флешмоб #inlovewithU