• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Multiplex запрошує людей цілуватися в кінотеатрах

15 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Multiplex запрошує людей цілуватися в кінотеатрах
Share on FacebookShare on Twitter

Для 40% аудиторії похід у кіно — особливий привід, який планують заздалегідь. У період лютий-березень ця цифра зростає, оскільки люди починають шукати ідеї для побачень. Тому агентство Taktika отримало завдання нагадати, що кіно — це все ще найдоступніший і безпрограшний варіант для спільного класично-романтичного вечора.

Під час побачення в кіно смачність попкорну та сюжет фільму відходять на другий план. Люди приходять за тим, щоби підняти підлокітник крісла, дві години обійматися та чекати моменту для першого поцілунку. Тож креатори побудували комунікацію на емоційному повідомленні. Вперше кінотеатр не кличе людей дивитися фільми. Multiplex запрошує вас цілуватися.

Taktika сформулювала комунікаційне повідомлення кампанії: «В Multiplex попкорно-букетний період. Приходь цілуватися!».

В роликах агенція вирішила показати магію кіно. Момент, коли на екрані йде романтична сцена, а поруч з тобою сидить кохана людина. Ви зустрічаєтеся поглядами — і ця чарівна сила тягне вас одне до одного. При цьому в комунікації показали «різні кохання» — і молоде пристрасне, і ніжне досвідчене, і поки що таємне від усіх. Загалом це різнотаргетна кампанія про різноманітне кохання.

Multiplex запрошує людей цілуватися в кінотеатрах

Для кампанії знайшли потужний і лаконічний слоган. Тому віжуали не ускладнювали, а просто доповнили повідомлення фактурними фото парочок в найромантичніший момент. Запросили всіх так само провести побачення в Multiplex, цілуватися та не соромитися своїх почуттів.

Multiplex запрошує людей цілуватися в кінотеатрах

Читайте також:

Двоє окатих: історія кохання павука та телефона Samsung Galaxy S22 Ultra

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.