• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

«Аварійний» коктейль переміг у цьогорічному конкурсі Split Second заради безпеки на дорогах

4 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Цьогорічним переможцем австралійського конкурсу соціальної реклами Split Second Film Competition для студентів-кінематографістів став сценарій, що розповідає, як зробити коктейль, який вас гарантовано вб’є за кермом.

Для молодих креативників Австралії цей конкурс є шансом продемонструвати на великому екрані свою майстерність. Учасниками Split Second Film Competition є креативники у віці 18—24 років. Цього року конкурс проводиться вже вчетверте, а ініціатором його є Transport Accident Commission (TAC) австралійського штату Вікторія. Природно, що головною темою таких соціальних кампаній є безпека на дорогах.

Зокрема, цьогорічний конкурс Split Second, який підсумовує заявки, зібрані за 2021 рік, головну увагу звертає на водіння в нетверезому стані.

Цього разу автором сценарію-переможця став 21-річний Фелікс Барнетт, який показав «інгредієнти» автомобільної аварії очима енергійного бармена, який робить здавалося б звичайний коктейль.

Над втіленням у життя цього сценарію працювали агенція TABOO та продакшн-компанія Sweetshop.

Щоб охопити якомога більшу аудиторію, кампанії, що перемогли на Split Second Film Competition, демонструються на екранах кінотеатрів перед показом фільмів.

Стеф Кітчін, креативна директорка TABOO, зазначає: «Нас зацікавив сценарій Фелікса тому, що він драматизує той ключовий момент, коли людина вирішує сісти за кермо нетверезою — рішення, прийняте в барі».

Дізнатися більше про сам конкурс можна ось тут.

Джерело


Нагадуємо:

Split Second 2020: неуважне водіння в середньовічному антуражі.

Split Second 2019: бар «На тому світі», або Кому буде соромно глянути в очі іншим небіжчикам.

Смак скривавленого асфальту: канадська транспортна служба випускає чипси зі смаком ДТП.

Теги: відеокреативсоціальна відповідальністьсоціальна рекламасуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.