• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Gucci запрошує художників проілюструвати сумку

2 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Gucci запрошує художників проілюструвати сумку
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб відсвяткувати випуск нової сумки Gucci Bamboo 1947 від Алессандро Мікеле, компанія Gucci попросила дев’ять міжнародних творців створити твори мистецтва з дизайном сумки з бамбуковою ручкою. «Абстрактні» фотографії, ілюстрації, картини та «несподівані» відео були створені для цифрового проєкту, кожен з яких по-різному інтерпретує сумку.

_gucci-bamboo-1947-campaign-illustration-photography-itsnicethat-09.jpg

Для випуску художник Ніко Іто переніс сумку в «уявний світ», досягнутий за допомогою м’якої аерографії, а письменник-романіст і карикатурист The New Yorker Еверетт Гленн представив комічну роботу. Художник Самсон Бакаре створив картину, а фотограф Тео Лю Сянью створив роботу, «натхнену культурною спадщиною китайської порцеляни та керамічної майстерності».

Серед інших творців-учасників — фотографи Маддалена Арчеллоні, Лу Ескобар, Катя Майєр, Чо Гі-Сок і Сюзанна Сарофф. Наразі колекція замовних робіт доступна для перегляду на сайті Gucci.

Згідно з релізом, нова сумка Gucci Bamboo 1947 посилається на попередню версію дизайну, створену в повоєнну епоху Італії, коли традиційну сировину було важко знайти; тому для ручки був обраний легкий і міцний бамбук. «Сьогодні відомий дизайн повертається, щоб налагодити зв’язок між минулим, сьогоденням і майбутнім», а також репрезентувати «власну спадщину Алессандро Мікеле в Gucci», — йдеться у релізі.

Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку
Nico Ito
Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку
_gucci-bamboo-1947-campaign-illustration-photography-itsnicethat-02.jpgEverett Glenn
Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку
Lou Escobar
_gucci-bamboo-1947-campaign-illustration-photography-itsnicethat-01.jpg
Cho Gi-Seok

Gucci змінює логотип

Gucci має довгу історію переосмислення класичних візуальних елементів свого бренду з дивовижним дизайном та ілюстраціями. У 2020 році Gucci показав новий логотип, натхненний дитячим почерком. Новий тимчасовий логотип під керівництвом креативного директора Gucci Алессандро Мікеле вперше був оприлюднений на сторінці Gucci у Facebook перед запуском колекції чоловічого одягу бренду осінь/зима 2020.

Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку

Логотип з’явився одночасно з тизерами для нової кампанії, яка була натхненна дитячими вечірками й містить фразу «Rave like you are five». Минуло 7 років з моменту створення дебютної колекції креативного директора Мікеле для будинку моди. Дитячий каракуль був створений спеціально за сценарієм, якому навчають французьких дітей у школах.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Нова реклама Gucci x North Face із блогером Френсісом Буржуа

Теги: креативмистецтвомодаможливостісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.