• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Різьблені тигри: чарівна анімація Coca-Cola до Китайського Нового року 2022

27 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В новому ролику від Coca-Cola до Китайського Нового року 2022 режисер Ів Гелейн та його різьблені тигри розповідають просту, але символічну історію про батька та сина і відновлення втрачених родинних зв’язків.

Характерна увага цього режисера до деталей і натхнення, почерпнуте ним з китайського фольклору і традиційних скульптури та графіки, дозволили йому створити емоційне та візуально вражаюче відео. (І, звісно, без скромної, але героїчної пляшки Coca-Cola тут не обійшлося.)

В китайській культурі Новий рік за місячним календарем є найбільшим і найважливішим святом року. У цей час зазвичай разом збирається вся родина. Але в сучасному суспільстві, коли соціальні норми швидко змінюються, китайські родини дедалі частіше стикаються із справжньою прірвою між молоддю та старшими поколіннями.

В цьому контексті й розгортається історія новорічного відео Coca-Cola, яке попри свою простоту порушує тему традицій, важливості родинних зібрань та поєднання старого з новим.

Візуально цей ролик дещо скидається на елегантне документальне відео, тільки анімаційне. Ландшафти в ньому пишні, мальовничі й характерно китайські. Натхненням для них стали схили гори Тяньцзи та карстовий рельєф печер Ґуйлінь. Колір, освітлення та характерний вигляд рослин роблять очевидним, що місце подій — Китай.

Тигри в цьому китайському новорічному ролику Coca-Cola 2022 були створені за допомогою комп’ютерної скульптури.

Ів Гелейн про свою роботу над родиною тигрів розповідав так: «В моїх дослідженнях мене надихнули багатий китайський фольклор, мистецтво, скульптура та культура і всі ті різноманітні, але легко впізнавані способи, у які вони зображають тигрів. Їхні форми набувають більшої графічності, а морди та смуги перетворюються на складні візерунки. А дерев’яні маріонетки та скульптури підкреслюють те, як на них лягає фарба, обігруючи текстуру різних деревних порід».

Те, як персонажі-тигри рухаються, виглядають і взаємодіють одне з одним теж має велике значення в цьому відео. Тигри легко переходять від більш тваринної поведінки (біг та стрибки на чотирьох лапах) до людиноподібної (накривання на стіл, розвішування прикрас тощо). І таке перемикання між двома стилями поведінки теж грає свою роль в цій символічній історії примирення батька та сина.

Джерело


Нагадуємо:

Coca-Cola оновлює дизайн банок.

В різдвяній рекламі Coca-Cola димар для Санта Клауса будує вся багатоповерхівка.

Арт-колектив MSCHF тролить бренди (і Coca-Cola також) своїм використанням чужих логотипів.

Теги: анімаціявідеокреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.