• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Adidas та Parley for the Oceans запустили у плавання тенісний корт посеред океану

24 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Спортивний бренд Adidas та природозахисна організація Parley for the Oceans зробили тенісний корт з переробленого пластику і запустили його в плавання посеред океану, в природному парку, розташованому на території Великого Бар’єрного рифу, що тягнеться вздовж узбережжя Австралії.

Спуск на воду такого корту було приурочено до тенісного турніру Australian Open, який наразі триває в Мельбурні. Окрім порушення проблеми пластикового забруднення, цей проєкт є водночас і рекламною кампанією, покликаною привернути увагу до нової лінійки спортивного одягу Adidas, виготовленого із застосуванням переробленого пластику, що є черговою колаборацією між цим брендом та Parley for the Oceans.

Водний тенісний корт було змонтовано на одній із барж, що належать службі Great Barrier Reef Marine Park Authority, яка доглядає цей природний парк. Океанський пластик, який пішов як на виготовлення корту, так і на тенісну колекцію Adidas, було зібрано організацією Parley for the Oceans.

До речі, Adidas запевняє, що всі м’ячики, які вилетіли за межі водного корту в ході матчів, відповідально виловлюються з води.

Після завершення турніру Australian Open цей тенісний корт посеред океану буде демонтовано з баржі та перетворено на спортивний майданчик для однієї зі шкіл міста Таунсвілль, розташованого неподалік на узбережжі.

Як стверджує бренд Adidas, його нова тенісна колекція в кольорах Великого Бар’єрного рифу є частиною політики бренду, спрямованої на відмову від пластику в його продукції.

«Ми налаштовані боротися із пластиковими відходами і до 2024 року перейти на використання поліестеру із вторинно переробленого пластику всюди, де це можливо в нашій продукції, — пояснила Шеннон Морган, старша бренд-директорка Adidas в Тихоокеанському регіоні. — Щоб досягти поставлених цілей, ми укладаємо партнерства і сприяємо співпраці, а не конкуренції з метою створення масштабних екологічних рішень, які виходитимуть навіть за межі нашого бізнесу та нашої сфери впливу».

«Ми збираємо пластик із берегових поселень, перш ніж той опиниться в океані, і перетворюємо його на волокно, — додає вона. — Під час Australian Open ви можете бачити на полі наших атлетів у спортивній формі, зробленій з такого переробленого волокна. Ми вирішили скористатися найбільшою на австралійському континенті спортивною подією, щоб дійсно продемонструвати красу коралового рифу».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Сукні з переробленого пластику: колаборація Айріс ван Герпен і Parley for the Oceans.

Cannes Lions Live 2021: організація Parley for the Oceans розповідає про роль креативу в охороні довкілля.

В Австралії створили музей підводного мистецтва на Великому Бар’єрному рифі.

Теги: екологіяспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff
Інсайти

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

25 Листопада, 2024

Футбольний клуб Everton, один із найстаріших і найбільш впізнаваних клубів Англійської Прем’єр-ліги, оголосив про співпрацю з преміальним українським брендом горілки Nemiroff. Офіційна заява з’явилася на сайті клубу, позначивши Nemiroff як...

Читати даліDetails

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

Світло переможе: Gusev Art Lab розробили креатив для веломарафону Київська Сотка 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.