• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Сінгапурська AR-кампанія змусила банкноти заговорити

13 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Запущена в Сінгапурі AR-кампанія #PRUMoneyTalks пропонує фільтр, який «оживляє» сінгапурські банкноти.

Ця кампанія була задумана та реалізована діджитал-агенцією VaynerMedia для клієнта-страховика Prudential Singapore. Метою кампанії було створити унікальну взаємодію, яка б спонукала користувачів звертати більше уваги на те, як вони витрачають свої гроші, як це впливає на їхнє життя і які ініціативи взагалі є доступними для інвестицій.

Створений для кампанії фільтр доповненої реальності «оживляє» сінгапурські долари. Якщо запустити такий фільтр у Instagram Story або Facebook Story та відсканувати банкноту в 2, 5, 10 чи 50 доларів, можна побачити коротку анімовану історію, яка розгортається навколо зображення на цій банкноті.

Так дводоларова банкнота зображає школу, в якій свого часу навчався перший президент Сінгапуру. Відповідно, в анімаційній історії йдеться про те, як перші зароблені гроші вчать ощадити та розумно витрачати.

П’ятидоларова банкнота, тема якої «місто-сад», показує пишну зелень Сінгапуру, розповідаючи, як інвестиції можуть вплинути на довкілля.

Десятидоларова банкнота із зображенням спортсменів проводить паралель між життям до ста років та спортом, стверджуючи, що і те й інше вимагає хорошої стратегії.

А п’ятидесятидоларова банкнота, темою якої є мистецтво, зображає різні етнічні групи Сінгапуру, які грають на своїх національних музичних інструментах. Тут головним посланням є те, що мультикультурність є запорукою добробуту як інвестицій, так і країни загалом.

Анімація та фільтр були створені місцевим арт-колективом Dude.sg, чий фільтр Red Light, Green Light до серіалу «Гра в кальмара» набув неабиякої популярності минулого року.

Ві Джей Ананд, очільник VaynerMedia APAC, пояснює: «Зараз усі послуговуються мобільними пристроями. Тож чи є кращий спосіб привернути увагу, ніж динамічний AR-фільтр для банкнот, які й так є у кожного з нас просто в кишені? Цією кампанією ми сподіваємося розширити рамки креативної реклами за межі типових постів у соцмережах і поекспериментувати з новішими медіа, які дедалі глибше проникають у наше повсякденне життя».

Якщо кому цікаво, цей фільтр можна завантажити і спробувати ось тут, в інстаграмі.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Канадська 20-доларова банкнота за допомогою AR закликає до екоінвестицій.

Коли гроші оживають: режисер зробив анімаційне відео з фрагментів банкнот.

На що була б схожа типова світова банкнота: закономірності дизайну паперових грошей.

Теги: діджиталдоповнена реальністьмаркетинг і комунікаціїмобільні додатки

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.