Така квебекська кампанія за безпеку на дорогах гарантовано лишить в роті гіркий присмак. Дуже гіркий. Це — смак металу і скривавленого асфальту, тобто те, що тісно асоціюється із загибеллю в автомобільній аварії.
Канадська служба SAAQ, яка відає техпаспортами та страхуванням транспортних засобів, створила картопляні чипси зі смаком ДТП, щоб застерегти людей від водіння автівок під впливом (дозволеного в Канаді) канабісу.
Таку незвичну ідею реалізувала агенція Lg2, задокументувавши реакцію споживачів у короткому відео.
За даними SAAQ, 40% водіїв, які гинуть в ДТП на дорогах штату Квебек, перебувають під впливом дозволених (або й недозволених) речовин, 20% яких припадає на марихуану.
З огляду на цю статистику, креативна команда вирішила нагадати водіям про небезпеку водіння під впливом канабісу.
«Ми знали, що моралізаторство тут не допоможе. Особливо у часи COVID-19, коли ми вже втомилися чути, що нам можна, а що не можна робити, — розповідає виданню Muse копірайтер Фелікс-Антуан Белльвілль. — Тому нам треба було придумати щось круте та цікаве. Знаючи, що споживачі канабісу зазвичай «заїдають» його снеками, ми подумали, чом би не дати їм заздалегідь скуштувати наслідки водіння під дією психотропних речовин. Тут нам і спала на думку ідея чипсів зі смаком ДТП».

Щоб відтворити якомога точніше цей гидкий смак, креативники агенції пригадали власний досвід ДТП та опитали своїх друзів та рідних.
Белльвілль пригадує: «Всі, у кого лишилися про це спогади, зазвичай розповідають про одне: суміш запахів крові та диму, який іде з двигуна та від шин».
Разом із майстрами смаку з агенції Foodarom креативники провели численні тести, щоб дистилювати унікальний смак ДТП. Самі ж чипси є звичайними картопляними чипсами, яким було надано гидкого смаку подібно до того, як до чипсів додають будь-які інші ароматизатори.
Агенція Lg2 поширила 500 таких пакетиків із несмачними снеками в квебекських університетах та магазинах, надіславши їх також лідерам думок та медіа.
«Ми хотіли поговорити із молоддю, не вдаючись до моралізаторства. Тому ми реалізували просту ідею, яку легко запам’ятає кожен. Наразі ці пакетики та їх обговорення викликали набагато більше зацікавлення, ніж ми очікували. Чипси зі смаком ДТП швидко стали мемом і увійшли до поп-культури», — зазначає Белльвілль.
До речі, водінню у нетверезому стані ці агенція та клієнт присвятили окрему кампанію із роликом, де чарівники «щезають» ключі від машин нетверезих водіїв.
Читайте також:
Якби 2020 рік був напоєм: Jimmy Brings створив смакову квінтесенцію 2020 року.
Воппер зі смаком 2020 року та Воппер у майбутнє.