4 грудня в UNIT. city відбулась Київська пре-паті вручення Нобелівки — Nobilitet 2021. Це подія від одного з найвідоміших українських науково-популярних проєктів Nobilitet, засновником якого є команда Yellow Clutch Advertising.
Протягом дня українські науковці та інтелектуали у форматі TED-лекцій розповідали, за що ж цього року давали Нобелівку. Головним спонсором проєкту вдруге стала компанія Carlsberg Ukraine, яка регулярно підтримує важливі соціальні й наукові ініціативи як у світі, так і в Україні.
Nobilitet з’явився у 2017 році — як ініціатива, що займається популяризацією науки. Спочатку проєкт фокусувався на відкриттях, які отримали Нобелівську премію. Однак нині ініціатива сприяє поширенню значного спектра знань, що ґрунтуються на досягненнях науки, можливостях інтелекту, вірі у прогрес та гуманізмі.
Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising і засновниця Nobilitet:
«Творення та розвиток спільнот наразі є однією з головних цілей сучасних компаній та брендів. Тому коли ми розпочинали ініціативу Nobilitet, то хотіли створити платформу для спільноти, об’єднаної любов’ю до нових знань і прагненням змінювати світ на краще. Та вже нині, на п’ятому році існування ініціативи, ми бачимо, що на правильному шляху: отже, наша аудиторія — це люди майбутнього, які не можуть собі дозволити стояти осторонь наукових досягнень та прогресу.
Діяльність проєкту є соціально орієнтованою: ми намагаємось втілити четверту ціль сталого розвитку ООН — якісна освіта для всіх. За час нашого існування ми провели 40+ освітніх лекцій — зокрема, зі спікерами, що були співавторами Нобелівських лауреатів або знали їх особисто. Та наші плани набагато ширші — ми будемо продовжувати розвивати наукові й освітні проєкти в Україні».
Читайте також:
На Hacka-con українські розробники створили систему з розпізнавання фільмів