Згідно з релізом, Corona представила брендовий острів, просуваючи свої зусиллям щодо сталого розвитку. Екологічний відпочинок розробляється компанією Anheuser-Busch InBev, яка продає пиво за межами США.
Уявіть собі це: ви знаходитесь посеред карибського пляжу, оточений не більше 50 людей, які повністю вакциновані, ви потягуєте охолоджене пиво прямо з банки, спостерігаючи, як ніжні хвилі плескають береги, теплий тропічний вітерець заспокоює ваше тіло, і ви також відчуваєте запах солоного моря.
Розташований в Карибському морі, острів Corona планує відкритися наприкінці весни 2022 року і претендує на отримання знака «Blue Verified» від НУО Oceanic Global. Верифікація відстежує такі фактори, як ліквідація одноразового пластику та впровадження інфраструктури відповідального поводження з відходами.
Завдяки цій маркетинговій діяльності Corona прагне зарекомендувати себе як бренд, який складається з 100% натуральних продуктів, таких як вода, ячмінь, кукурудза або рис і хміль.
Громадяни Аргентини, Бразилії, Канади, Чилі, Колумбії, Домініканської Республіки, Еквадору, Гватемали, Парагваю, Перу та Південної Африки мають можливість виграти оплачувану поїздку на острів у 2022 році. Кожна країна матиме власний механізм розіграшу: цей виграш може бути пов’язаний з покупкою продуктів, збору марок чи пошуку золотого квитка.
Corona планує ряд заходів, які сприятимуть свідомому споживанню, коли острів стане відкритим для відвідувачів. Це може включати майстер-класи про життя без пластику та медитації на природні звуки острова. Інші аспекти досвіду, як-от кулінарне програмування, будуть черпати натхнення з органічного оточення віддаленого регіону.
«Острів Corona не схожий ні на що, що ми коли-небудь робили раніше, — заявив Феліпе Амбра, глобальний віце-президент Corona. — Зараз більше, ніж будь-коли, люди мають потребу безпечно відновити зв’язок із природою. Ми запрошуємо людей з усього світу зібратися разом і поєднати освіту з відповідальним туризмом. Ми сподіваємося, що коли гості повернуться додому, вони впадуть знову закохані в природу, і отримають енергію, щоб стати кращими громадянами світу у своїх спільнотах».
Амбітний досвід підсилює інші ініціативи Corona у сфері сталого розвитку. Раніше в цьому році компанія заявила, що є першим світовим брендом напоїв, який досяг чистого нульового пластикового забруднення, що означає, що він відновлює більше пластику, ніж викидає в навколишнє середовище. Ця місія також почала впливати на дизайн пакування бренду. У Колумбії лейбл експериментує з шістьма пакуваннями, які використовують надлишок ячмінної соломи замість пластику.
Читайте також:
Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом
Corona та BBDO пропонують унікальні локації України, які надихають