• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Космічна прибулиця знайомиться з Різдвом в новому ролику John Lewis

5 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Космічний корабель сміливо вирушає дорогою, яку вже торували до нього їжачки та дракони — у різдвяну рекламу магазинів John Lewis.

Різдвяна реклама John Lewis у Великобританії є явищем особливим і невіддільною частиною британської культури. На неї чекають весь рік і її й саму сміливо можна назвати національним святом. Цього року над роликом John Lewis, в центрі якого опинилася космічна прибулиця, працювали креативники агенції Adam&EveDDB.

Ролик The Unexpected Guest прагне привернути увагу до тих маленьких чарівних моментів, які переживає кожен, хто святкує Різдво вперше. Наприклад чіпляння зірки на ялинку або ласування різдвяними кексами.

Як стверджує мережа John Lewis & Partners, цього року люди з куди більшим нетерпінням чекають на Різдво, щоб хоч ненадовго забути про неспокійну реальність. Зрештою, минулого року мало хто через пандемію зміг нормально відсвяткувати цей день зі своїми близькими та рідними.

В ролику ми бачимо маленького, але чуйного хлопчика Натана та прибулицю Скай, космічний корабель якої падає в лісі неподалік від натанового дому. Хлопчик навідується до неї в лісі, приносячи всі ті речі, без яких практично жодне Різдво не обходиться: гірлянди, светри, ласощі. Разом вони прикрашають ялинку, грають у сніжки і дивляться різдвяні фільми. А потім настає момент, коли, як і у відомому всім «Іншопланетянині» (ET), Скай завершує ремонт свого корабля і, на превеликий жаль Натана, вертається до зірок.

Завершується відео побажанням Різдва такого ж магічного, яким було найперше. Що можна вважати посиланням на цьогорічну можливість таки зібратися на Різдво компанією після того, як минулого року через пандемію чимало планів довелося скасувати.

Звісно, цей ролик супроводжується й іншими маркетинговими заходами. В магазинах John Lewis у доповненій реальності можна буде побачити той самий космічний корабель і взяти участь в ігровій активації. У Snapchat з цієї нагоди буде створено спеціальні лінзи, а різдвяний светр з гірляндою, як у Натана, з’явиться на полицях магазинів. Частину коштів від продажу цих светрів буде передано благодійним організаціям FareShare та Home-Start UK в рамках місії Give a Little Love.

Джерело


Нагадуємо:

Ось якими були зарубіжні та вітчизняні різдвяні кампанії 2020 року.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.