• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Anna Uddenberg створює дивовижні скульптури для лінійки взуття Balenciaga Crocs

4 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Anna Uddenberg створює дивовижні скульптури для лінійки взуття Balenciaga Crocs
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно останні творіння Balenciaga, лінійка взуття Crocs, яка надає відчутно авангардний відтінок, стала вірусною в соціальних мережах, що, мабуть, цілком природно для пластикового взуття на високих підборах. Більшість уваги, яку привернула остання кампанія бренду, була присвячена не самим туфлям, а скоріше синій скульптурі, яка, здавалося, була в них. Розташована руками до цементної стіни й з розставленими ногами на землі, скульптура з’явилася під рибальським гачком, який таємничим чином вигинався над нею. Фігура була скривлена ​​в неможливе положення з ременем безпеки, схожим на автомобільне, на спині.

Людина, яка стоїть за цим твором мистецтва — і так, це твір мистецтва, а не просто маркетинговий хід, на який слід дивитися — Anna Uddenberg, чиї дивні творіння були виставлені в таких установах, як Moderna Museet у Стокгольмі та Marciano Art Foundation в Лос-Анджелесі, який нині не існує. Для кампанії Balenciaga роботи Uddenberg сфотографувала художниця Крістіна Нагель, яка, як і художник, живе в Берліні.

Як виявилося, ця блакитна скульптура була не єдиною, яку Uddenberg виготовила для будинку моди. На іншій, під назвою Tanya, зображено жіночу фігуру, одягнену в комбінезон в клітку та пояси, а також зелені Crocs Balenciaga на високих підборах. На цій фігурі показано несправну коляску, яка не містить сидячого, враховуючи, що вона не містить сидіння. За даними Vogue Scandinavia, Balenciaga замовив ці роботи, призначені для змішування «інопланетне зі знайомим».

Таку фразу можна було б застосувати до більшої частини творів Uddenberg. Скульптури, завдяки яким вона найбільш відома, зображують жіночі тіла, представлені в екстремальних — і часто сексуалізованих — станах. Її найвідоміша робота, Journey of Self Discovery (2016), зображує жінку, яка використовує селфі-палку, щоб зробити знімок своєї спини в стрінгах; вперше вона з’явилася в Berlin Biennale 2016 року, де її розкритикували такі критики, як Джейсон Фараго, який написав у The Guardian: «Від Pergamon до цього за 2000 років». Інші роботи показують частково оголені жіночі форми, які, здається, випливають з валіз і меблів, які краще підходять для зйомок науково-фантастичного фільму, ніж для дому.

Anna Uddenberg, Journey of Self Discovery, 2016 | Kraupa-Tuskany Zeidler
Journey of Self Discovery | Anna Uddenberg

Виявилося, що Uddenberg залучала Crocs до своїх робіт і раніше, а деякі з її футуристичних жінок навіть одягали їх. Роботи Anna Uddenberg часто важко проаналізувати, хоча цілком можливо, що її використання кроксів і викривлених поз є частиною більш масштабного дослідження «базових» стилів моди та маркетингу для жінок. «Я думаю, що зв’язком між жіночим самовираженням та конформістськими споживчими вподобаннями в тому, що це зроблено для чийогось задоволення, і тому це пов’язано з жертвенністю», — сказала вона журналу Pin-Up у 2018 році.

Фотографії Нагель з новими скульптурами Anna Uddenberg вперше з’явилися в соціальних мережах Balenciaga, хоча відтоді бренд без пояснень стер усі свої пости. (Це робить Balenciaga на крок далі від Bottega Veneta, яка викликала поєднання плутанини та захоплення, коли повністю видалила свої акаунти в соціальних мережах у січні минулого року.)

Джерело


Читайте також:

Улюблені художники Ван Гога: як вони вплинули на його власну творчість

Криптовалюта від Burger King. Рекламна кампанія підкорює клієнтів

Теги: арткреативмистецтво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.