Бренд Vileda, який випускає речі для прибирання, нещодавно вирішив привернути увагу до своїх нових швабр роликом, який демонструє шалені танці навколо цих скромних господарських предметів.
Ця міжнародна кампанія була запущена паризькою креативною агенцією Herezie. Цільова аудиторія її – покоління Z. А відтак, ролик зробив все можливе, щоб цікаво подати таку непоказну тему як прибирання в домі. Блиску цьому ролику додали неабиякі здібності танцівника Еріка Каванага, який у 2016 році ледве не став переможцем шоу America’s Got Talent.
Тож, якщо комусь не вистачає мотивації помити нарешті підлогу, можливо, ось це відео зможе стати необхідним поштовхом:
Режисером телеролика Dancer був режисер Павел Гуменніков, який у такий цікавий спосіб продемонстрував нові швабри Vileda (Turbo, 12 Spray Max, Stream XXL та Ultra Max).
Домашній затишок і бурхлива енергія
Речники Vileda так пояснюють цю кампанію: «Наш слоган «Добре почувати себе вдома» стосується не лише якогось конкретного моменту, кімнати чи людини. Він стосується того позитивного почуття, яке огортає вас зусебіч. А це почуття може набувати численних кольорів, форм, емоцій та місць. Ось чому в новому ролику, присвяченому побутовій продукції Vileda, ми спробували передати це відчуття у спосіб, який був би водночас унікальним та універсальним».
«Ми всі знаємо, що почуватися вдома набагато простіше та приємніше, якщо ваш дім чистий. Тому ми й вирішили взяти процес прибирання і втілити його в життя у легко запам’ятовуваній музиці та енергійному танці. Американський танцівник та лідер думок Ерік Каванаг, якому його виступ на шоу America’s Got Talent приніс неабияку славу, став для нас ідеальним вибором. Його неймовірні танцювальні здібності, всеохопний позитив та підбадьорлива впевненість у собі – це інгредієнти, що зробили наш ролик особливим».
Креативна команда тісно співпрацювала з танцівником у пошуках ідеальних для цього відео рухів та способів якнайкраще показати роботу швабр Vileda і передати енергію Еріка Каванага у танці. Це стосувалося освітлення, кольорової гами, поверхонь, декорацій, стилістики… Тобто всього.
Щоб створити цю «танцювальну галерею» знадобилися день репетицій, і два дні та одна ніч дійсно захопливого знімального процесу.
А швабри Vileda тут стали не лише демонстраційним продуктом, а й справжніми партнерами в танці.
І ще одна кампанія, яка запрошує потанцювати…