• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Персні та пиво: бренд Miller Lite створив шість перснів, щоб знову об’єднати друзів

4 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чемпіонат з американського футболу не так давно розпочався, і мало хто із вболівальників згоден цього року дивитися його на самоті. Тож у той час як футбольні фанати обережно починають знову збиратися гуртом перед екранами, пивний бренд Miller Lite вирішив додати трішечки шику та блиску до чарівної сили дружби. Ну, тобто не трішечки. До початку футбольного сезону цей бренд створив персні, прикрашені справжнім коштовним камінням: діаманти, сапфіри, гранати…

Всього таких перснів шестеро. На кожному з них все це коштовне каміння оздоблює пивну банку. Щоправда ця «бляшанка» зроблена із золота. Такий набір перснів під назвою Timeless розігрується серед шанувальників Miller Lite і має ощасливити когось із фанатів і його чи її п’ятьох товаришів.

Втім, можливістю похизуватися такий виграш не обмежується. Ці персні від Miller Lite також обладнані сенсорними датчиками, здатними відчувати наближення одне одного. Якщо всі шість перснів перебувають поблизу, вони розблоковують своїм власникам доступ до довічного запасу пива Miller Lite. Точніше, до цифрового подарункового сертифікату на 10000 доларів, чого, теоретично, має вистачити на довічне пиво.

Трохи пафосу

Ролик до цієї кампанії, звісно, просто не міг не покепкувати з пишномовної реклами дорогоцінностей, як не міг і не згадати про «Володаря перснів».

Звісно, побачити всю цю рекламу під час самих матчів футбольні фанати не зможуть, оскільки офіційним спонсором американського футболу є AB InBev, бренд-конкурент Molson Coors. Але у брендів Molson Coors завжди лишаються цифрові медіаканали та соцмережі (і підсвідомість глядачів).

Софія Колуччі, віцепрезидентка з маркетингу Miller Family of Brands, зазначає: «Час для пива Miller найкраще втілюється у тому моменті, коли ви вболіваєте за улюблену команду в колі своїх друзів. Минулого року нам таких моментів відчайдушно не вистачало. Ось чому ми переконані, що цього року фанати заслуговують на смак перемоги і на коштовні прикраси, які пасуватимуть до нагоди».

Для участі в розіграші перснів Miller Lite футбольним фанатам потрібно запостити в інстаграм фото свого гурту друзів з шести осіб, додавши хештеги #MillerTimelessCollection і #Contest. А також пояснити, навіщо воно їм.

Джерело 1, 2

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.