Чемпіонат з американського футболу не так давно розпочався, і мало хто із вболівальників згоден цього року дивитися його на самоті. Тож у той час як футбольні фанати обережно починають знову збиратися гуртом перед екранами, пивний бренд Miller Lite вирішив додати трішечки шику та блиску до чарівної сили дружби. Ну, тобто не трішечки. До початку футбольного сезону цей бренд створив персні, прикрашені справжнім коштовним камінням: діаманти, сапфіри, гранати…
Всього таких перснів шестеро. На кожному з них все це коштовне каміння оздоблює пивну банку. Щоправда ця «бляшанка» зроблена із золота. Такий набір перснів під назвою Timeless розігрується серед шанувальників Miller Lite і має ощасливити когось із фанатів і його чи її п’ятьох товаришів.
Втім, можливістю похизуватися такий виграш не обмежується. Ці персні від Miller Lite також обладнані сенсорними датчиками, здатними відчувати наближення одне одного. Якщо всі шість перснів перебувають поблизу, вони розблоковують своїм власникам доступ до довічного запасу пива Miller Lite. Точніше, до цифрового подарункового сертифікату на 10000 доларів, чого, теоретично, має вистачити на довічне пиво.
Трохи пафосу
Ролик до цієї кампанії, звісно, просто не міг не покепкувати з пишномовної реклами дорогоцінностей, як не міг і не згадати про «Володаря перснів».
Звісно, побачити всю цю рекламу під час самих матчів футбольні фанати не зможуть, оскільки офіційним спонсором американського футболу є AB InBev, бренд-конкурент Molson Coors. Але у брендів Molson Coors завжди лишаються цифрові медіаканали та соцмережі (і підсвідомість глядачів).
Софія Колуччі, віцепрезидентка з маркетингу Miller Family of Brands, зазначає: «Час для пива Miller найкраще втілюється у тому моменті, коли ви вболіваєте за улюблену команду в колі своїх друзів. Минулого року нам таких моментів відчайдушно не вистачало. Ось чому ми переконані, що цього року фанати заслуговують на смак перемоги і на коштовні прикраси, які пасуватимуть до нагоди».
Для участі в розіграші перснів Miller Lite футбольним фанатам потрібно запостити в інстаграм фото свого гурту друзів з шести осіб, додавши хештеги #MillerTimelessCollection і #Contest. А також пояснити, навіщо воно їм.