Molson Coors спробує транслювати рекламу прямо в сни

Оскільки компанія AB InBev має ексклюзивні права на рекламу алкоголю під час Супербоулу, її конкуренти з Molson Coors не можуть показати свою рекламу під час цієї великої спортивної події. Але цього року вони таки знайшли спосіб викрутитися і в процесі привернути до себе увагу споживачів. Бренди Coors Light та Coors Seltzer спільно з агенцією DDB та продакшн-компанією Ghost Robot вирішили спробувати транслювати рекламу пива в сни допитливих добровольців. Консультувала їх щодо наукового боку кампанії доктор Дейдра Барретт, дослідниця, психологиня та художниця.

Для того щоб наснилася реклама Molson Coors, перед сном треба буде тричі переглянути спеціально створене відео на півтори хвилини. А потім, лягаючи спати, слід ввімкнути у фоновому режимі восьмигодинний звуковий ландшафт, написаний композиторкою Кейтлін Аврелією Сміт, щоб той належним чином простимулював мозок. Як стверджує компанія, все це має прикликати у ваші сновидіння принадні образи пива Coors.

Відео та саундтрек будуть опубліковані ось тут 3 лютого, за чотири дні до того, як команди «Канзас-Сіті Чифс» та «Тампа-Бей Баккенірс» вийдуть на поле у фінальному матчі.

В основі цієї кампанії покладено метод Targeted Dream Incubation, тож він просто мусить спрацювати. Напевно. Але в будь-якому разі ідея є доволі оригінальною, як можна побачити в цьому пояснювальному відео:

Нові медіа?

І спробуйте не замислюватися на тему «чи це етично?» Ніхто ж не намагається транслювати таку рекламу в сни людей без їх відома. Принаймні поки що.

«Кожен може вирішувати сам для себе: дивитися чи не дивитися відеостимул, слухати чи не слухати саундскейп, – запевняє Марсело Паскоа, віцепрезидент з маркетингу Molson Coors. – Комусь буде цікаво дізнатися, що вони побачать у своїх сновидіннях після цього, а комусь буде цікаво просто почитати про чужі сни. Для брендів це – нова та незвідана територія, але ми доклали всіх зусиль, щоб ця кампанія дала людям щось приємне – хоч би й ніч сновидінь, які зарядять їх енергією».

Чи якісь нічні жахіття на пивну тему… Дайте два!

Що навіює рекламу в сновидіння?

Фрагменти відеостимулу можна вихопити оком з проморолика. Схоже, у відео будуть чудернацькі анімаційні фігури людей та тварин і стилізовані пейзажі: ідилічні водоспади, зелені долини та гори, вдягнені у снігові шапки.

Що ж до саундскейпу, то в ньому переважають ембієнт і м’яка електронна музика. (Хоча хтозна, чи не буде там ритмічного звуку відкривання пивних бляшанок – у вісім годин можна багато чого вмістити.)

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...