• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Етикетка з насінням: Heinz нагадує, що кетчуп робиться з помідорів

28 Вересня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Heinz створила для своїх бразильських споживачів кетчупу етикетки, які можна висадити на грядці. Ці етикетки містять насіння помідорів, а мета кампанії – нагадати споживачам, звідки ж береться кетчуп.

Якщо вам здається очевидною відповідь на питання, звідки береться кетчуп, що ж, не всі так у цьому впевнені.

Як стверджує Луана Са, менеджерка з розбудови бренду Heinz в Бразилії: «Багато людей і досі не вірять, що кетчупи Heinz робляться переважно з помідорів».

На це спостереження й спирається ця кампанія від агенції Africa.

Щоб нагадати людям про ключовий інгредієнт кетчупу, агенція випустила лімітовану серію з 300 етикеток для пляшечок з кетчупом. Кожна така етикетка з насінням є доступною для тих жителів Сан-Паулу, які купують продукцію Heinz онлайн в місцевій мережі супермаркетів Pao de Acucar.

Тепер Heinz звертається до всіх, кому перепала така етикетка, з проханням щомісяця викладати фотографію свого помідорного куща. Якщо кущ росте, як слід, споживач отримує знижку в ресторані.

Агенція Africa також звернулася до лідерів думок, які постять поради щодо садівництва і рослин. Щоб поінформувати всіх про таку ініціативу Heinz, людей заохочують документувати весь процес вирощування помідорного куща з етикетки, а також ділитися порадами з іншими.

Ця активація – частина кампанії під назвою Tomato First від тієї ж таки агенції Africa. Ширша кампанія підкреслює якість помідорів Heinz і докладно описує хід їхнього вирощування. Частиною цієї кампанії є також так звані Tomato Cultivation Masters, які відстежують процес вирощування, збирання і приготування кетчупів Heinz.

Джерело


Читайте також:

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz.

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренда Heinz завантажується… 57 хвилин.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїприрода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.