Компанія Heinz створила для своїх бразильських споживачів кетчупу етикетки, які можна висадити на грядці. Ці етикетки містять насіння помідорів, а мета кампанії – нагадати споживачам, звідки ж береться кетчуп.
Якщо вам здається очевидною відповідь на питання, звідки береться кетчуп, що ж, не всі так у цьому впевнені.
Як стверджує Луана Са, менеджерка з розбудови бренду Heinz в Бразилії: «Багато людей і досі не вірять, що кетчупи Heinz робляться переважно з помідорів».
На це спостереження й спирається ця кампанія від агенції Africa.
Щоб нагадати людям про ключовий інгредієнт кетчупу, агенція випустила лімітовану серію з 300 етикеток для пляшечок з кетчупом. Кожна така етикетка з насінням є доступною для тих жителів Сан-Паулу, які купують продукцію Heinz онлайн в місцевій мережі супермаркетів Pao de Acucar.
Тепер Heinz звертається до всіх, кому перепала така етикетка, з проханням щомісяця викладати фотографію свого помідорного куща. Якщо кущ росте, як слід, споживач отримує знижку в ресторані.
Агенція Africa також звернулася до лідерів думок, які постять поради щодо садівництва і рослин. Щоб поінформувати всіх про таку ініціативу Heinz, людей заохочують документувати весь процес вирощування помідорного куща з етикетки, а також ділитися порадами з іншими.
Ця активація – частина кампанії під назвою Tomato First від тієї ж таки агенції Africa. Ширша кампанія підкреслює якість помідорів Heinz і докладно описує хід їхнього вирощування. Частиною цієї кампанії є також так звані Tomato Cultivation Masters, які відстежують процес вирощування, збирання і приготування кетчупів Heinz.
Читайте також:
Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz.
Тест на терпіння: чому веб-сайт бренда Heinz завантажується… 57 хвилин.