Рекламна кампанія «Eat Fresh Refresh», започаткована 13 липня, представляє найбільші зміни в меню за всю історію компанії Subway. Загальний обсяг продажів у ресторанах США у серпні збільшився на 4% у порівнянні з показниками 2019 року.
Очікується, що мережа ресторанів перевищить свій план продажів більш ніж на 1 мільярд доларів, що є необхідним стимулом після того, як вона відстала в цій категорії.
Subway встановлює прямий зв’язок між стратегією «Eat Fresh Refresh» та збільшенням продажів у літній період, включаючи найвищі середні тижневі обсяги операцій за вісім років. Планований багаторічний капітальний ремонт торкнеться всього бізнесу мережі: оновлення меню складається з 11 нових і покращених інгредієнтів, шести нових або бутербродів, як буде повернено, та чотирьох оновлених фірмових бутербродів. Бренд одночасно реконструює магазини та впроваджує оновлену візуальну ідентичність, а також надає більший пріоритет цифровим можливостям, які стали обов’язковими для ресторанів під час пандемії, з коригуванням своєї платформи для замовлення та дебютом служби прямої доставки.
Зміни в операційній сфері бізнесу доповнюються тим, що компанія оприлюднила її, як «нескінченну» маркетингову кампанію. Subway вибрало список відомих спортсменів, таких як Serena Williams, Tom Brady, Steph Curry та Megan Rapinoe, щоб популяризувати переобладнання для споживачів. Серія телевізійних оголошень під назвою «Це занадто багато для одного прессекретаря» висміює масштаби кампанії, коли посли наступають один на одного.
Subway припускає, що споживачі готові до модернізації. В опитуванні, проведеному серед 66 000 клієнтів, 83% повідомили, що користуються оновленнями меню.
«Ми отримуємо надзвичайно позитивну реакцію наших гостей щодо всього нового в Subway», — сказав David Liseno, керівник франшиз у центрі штату Нью-Йорк.
Деякі дослідження виявили негативні відгуки представників Subway. У серпневому опитуванні, проведеному компанією Piplsay, було виявлено, що майже половина (45%) споживачів США заявили, що Subway має відмовитися від Rapinoe. Rapinoe викликала обурення через її рішення стати на коліна під час Олімпійських ігор у Токіо на знак протесту проти расизму.
Читайте також:
McDonald’s скоротить кількість пластику до 2025 року