• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

McDonald’s скоротить кількість пластику до 2025 року

22 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
McDonald’s скоротить кількість пластику до 2025 року
Share on FacebookShare on Twitter

У 2019 році McDonald’s Happy Meals отримав декілька незадоволених відгуків.

Пара сестер, яким було 7 та 10 років, піклувались про навколишнє середовище ще у маленькому віці. І не були в захваті від іграшок, які вони отримували зі своїми нагетсами та картоплею фрі. Замість одноразових дрібничок з пластику, які не підлягають вторинному переробленню, вони розпочали петицію, щоб попросити McDonald’s і Burger King зробити краще для планети. Петиція зібрала 325 тисяч підписів.

McDonald's Happy Meal Toys

Скорочення первинного пластику

Тепер McDonald’s робить певні кроки у цьому питанні. За словами віцепрезидентки з глобального маркетингу Amy Murray, гігант швидкого харчування виробляє понад 1 мільярд іграшок на рік. Більшість із цих предметів включає незайманий пластик, виготовлений із викопного палива.

До 2025 року всі іграшки Happy Meal стануть «більш екологічними», — сказала головна офіцерка з питань сталого розвитку Jenny McColloch. Це означає скорочення використання первинного пластику на 90%. McDonald’s планує зробити це, включивши більше переробленого пластику та пластику рослинного походження, а також зробивши більше іграшок з паперу та картону.

Навіть наймолодші споживачі піклуються про планету

«Ми чули не тільки від батьків, але і від самих дітей, — сказала Amy Murray — Вони піклуються про планету, хвилюються за тварин, вони стурбовані зміною клімату».

McColloch сказала, що для розробки нових моделей іграшок бренд працюватиме як з науковцями, так і з дітьми. Мета полягає в тому, щоб зробити більш екологічні продукти також були цікавими для дітей, які потрапляють у демографічну групу віків Happy Meal. Jenny McColloch додає: «McDonald’s не буде обмежувати кількість пластику, що використовується в нових іграшках щороку. Ми зосереджені на забезпеченні максимальної гнучкості та інноваційності у цих більш екологічно чистих матеріалах».

Джерело


Читайте також:

COAT-19: дизайнер створив куртку з використаних масок

Фітодрук: створено принтер, який робить зображення з живих водоростей

Теги: історіїрекламасуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.