• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Вогкий лицар вирушає у квест в новому ролику LEGO

21 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Кампанія Rebuild the world від LEGO продовжується, і новим її елементом став доволі кумедний ролик, в якому завдяки дитячій винахідливості вогкий лицар таки знаходить спосіб переправитися через річку.

Це відео від кінематографічного колективу Traktor розповідає історію лицаря, який і так і сяк намагається перебратися на інший берег річки. А допомогти йому із цим намагається ціле місто. На жаль, в повному обладунку лицар виявляється заважким для човна, рогатки, реактивного ранця тощо. Тож зрештою жителі міста збираються всі разом і будують йому моста з усякої всячини. Але навіть міст під ним обвалюється. Втім, як ми у цей момент бачимо, діти, які вигадали цей світ, знаходять нове рішення лицаревої проблеми і він нарешті досягає своєї мети.

Ведмежатко! На гойдалці!

Як і попередній ролик цієї кампанії, «лицарський квест» черпає натхнення з творчих і неочікуваних світів, породжених дитячою уявою. В цих історіях ключова роль може дістатися якому завгодно елементу конструкторів LEGO. Цей ролик продовжує розвивати ту ідею, що молодше покоління здатне зробити світ кращим місцем.

На додачу до основного ролика «Вогкий лицар» кампанія LEGO також включає в себе ряд коротеньких (на кілька секунд) відео. Вони демонструють кумедні сценки, в яких кубики LEGO допомагають вирішувати проблеми, долати перепони і об’єднувати друзів.

В одній з них ми, наприклад, бачимо гіпопотама, який сумно дивиться птахам услід, аж доки йому не приробляють крила, щоб він і сам полетів.

А в іншій поросятку надбудовують вищі ноги, щоб воно могло стати врівень з жирафом.

«Ми не припиняємо дивуватися тим креативності, оптимізму та наполегливості, які діти демонструють щодня. А також тому, як за допомогою ігор вони розвивають важливі в житті навички, щоб не лише уявляти собі світліше майбутнє, а й дійсно створювати його, – заявила Джулія Голдін, директорка з продукції та маркетингу LEGO Group. – Цьому й присвячена кампанія Rebuild the World. Вона демонструє те натхнення, яке ми здатні віднайти, якщо ми зберемося всі разом і спільно пошукаємо творче рішення проблеми».

Джерело


Читайте також:

Місто в Техасі наочно пояснило свій бюджет за допомогою LEGO.

Ogilvy Warsaw та LEGO пропонують відбудувати нову Польщу.

LEGO відзначає День безпечного Інтернету і навчає дітей емпатії онлайн.

Теги: Legoвідеогуморкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.